• يکشنبه ٢ ارديبهشت ١٤٠٣-١٧:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٢٤
سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد

گردهمایی «25 سال تجربه شورایی پایتخت»

علیرضا نادعلی از برگزاری گردهمایی اعضای شورای ششم با اعضای ادوار گذشته، در روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا و روز ملی شوراها، در خصوص مهمترین موضوعات شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران، از برگزاری گردهمایی اعضای شش دوره  شورای شهر تهران خبر داد و گفت: به مناسبت روز نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها و بنا بر پیشنهاد ریاست شورای شهر تهران، قرار است جلسه‌ای با حضور تمامی اعضای شورای شهر تهران در دوره های گذشته برگزار شود.
وی افزود: بر همین اساس این جلسه، روز نهم اردیبهشت‌ماه و با هدف هم افزایی نظرات و پیشنهادات مختلف در خصوص موضوعات مهم و مسائل کلان مدیریت شهری برای اولین بار برگزار خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر تهران در ارتباط با محل برگزاری این جلسه گفت: پیشنهادی که از سوی مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران شده است، قرار است این جلسه در صحن در محل برگزاری جلسات رسمی شورا برگزار شود.
نادعلی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است دعوتنامه‌ای برای تمام اعضای شورا در پنج دوره گذشته ارسال شود.
وی ادامه داد: همچنین همزمان با نهم اردیبهشت‌ماه شاهد آغاز به کار شورای محلات در 350 محله شهر تهران متناسب با آیین نامه جدید آن خواهیم بود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: