• سه شنبه ٢٥ آذر ١٣٩٩-١٥:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٩٥٤
مجید فراهانی:

پروژه های محلی در اولویت اعتبارات باشد/ با ارائه یارانه، فضاهای ورزشی در اختیار مردم جنوب شهر قرار بگیرد

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم اولویت تخصیص بودجه برای پروژه های محلی تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش نماینده شورایاران منطقه 15 شهرداری تهران گفت: وجود افراد تحصیلکرده در میان شورایاران نشان از تاثیر این نهاد بر بهبود عملکرد در شهر دارد و باید بیش از پیش از این عزیزان استفاده کرد.

او در خصوص احداث بزرگراه نجفی رستگار افزود: این بزرگراه نه تنها افتخار جنوب شهر و منطقه 15 است بلکه اتوبان آزادگان شرق را از امام علی به امام رضا به طول 5 کیلومتر متصل می کند و نیاز نیست خودروهای ترانزیتی به افسریه بروند و آلودگی هوا را از آن منطقه کم می کند.

فراهاتی تاکید کرد: لازم می دانم از زحمات همه عزیزان اعم از شهردار منطقه و معاونین برای همت در خصوص این پروژه تشکر می کنم.  منطقه 15 پتانسیل خوبی برای گردشگری دارد و شاید مجموعه مسگرآباد و فلسطین تپه از حیث هوای مطلوب و فضای خوب اهمیت داشته باشد. خواهش من این است که با توجه به آمادگی فرمانداری جلسه ای برای بررسی فلسطین تپه گذاشته شود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران  ادامه داد: فضاهای ورزشی در جنوب شهر با سختی های زیاد ایجاد می شود ولی به سازمان ورزش سپرده شده که آن ها هم به پیمارنکاران می دهند و با رقم های بالا بدون اینکه عزیزان جنوب شهر بتوانند استفاده کنند خدمات می دهند.

او بیان کرد: در گذشته نامه ای در این رابطه نوشته ام و پیگیری هایی انجام داده ام همچنین با آقای محسنی سازمان ورزش هم صحبت هایی داشته ام و امیدوارم این فضاهای ورزشی بتواند مشابه یارانه هایی که داده می شود در اختیار مردم جنوب شهر قرار بگیرد.

فراهانی با اشاره به پروژه های کوچک مقیاس محلی گفت: این پروژخ ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و مشکل اساسی آنان بحث تامین اعتبارات است.

او افزود:  باید در این زمینه فکر اساسی کرد تا ایستگاه آخر تامین اعتبار قرار نگیرد.

فراهانی ضمن تقدیر از گزارش نماینده شورایاران منطقه 15 شهرداری تهران تاکید کرد: بایستی به نحوی برنامه ریزی کرد که این پروژه ها در اولویت تخصیص و تامین اعتبار باشد.

عضو شورای شهر تهران در رابطه با دیگر چالش های این منطقه گفت: با پیگیری های انجام شده باید تلاش کرد تا فضاهای ورزشی در اختیار مردم جنوب شهر قرار بگیرد.

12-256

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: