• يکشنبه ٩ خرداد ١٤٠٠-١١:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٦٦٠
نژاد بهرام :

رئیس شورا باید نتیجه گزارش تحقیق و تفحص از رسا تجارت را به رئیس قوه قضاییه ارائه می داد

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در واکنش به نامه اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری به گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت رسا تجارت ایرانیان گفت: نیازی به نامه هیات تحقیق و تفحص فرمانداری نیست رئیس شورا باید نتیجه به رئیس قوه قضاییه ارائه می داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در واکنش به نامه اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری به گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت رسا تجارت ایرانیان گفت: یکی از ابزارهای شورای شهر تحقیق و تفحص است‌ که در اولین فرصت تحقیق و تفحص را در اولین فرصت به صحن بیاورد‌.
 
او افزود: هیات تحقیق و تفحص در جایگاه هیات رئیسه شورا قرار دارد‌ و دستگاه های نظارتی ملزم به پاسخگویی در برابر نامه ها و مصوبات آن هستند.
 
عضو هیات رییسه شورا با بیان اینکه وظیفه رئیس شورا این است که نتیجه تحقیق و تفحص را به رئیس قوه قضاییه ارائه می داد‌ گفت: مطابق قانون رئیس شورا وظیفه داشت گزارش تحقیق و تفحص را به قوه قضاییه ارجاع دهد و رئیس قوه بنابه صلاحدید نتیجه تحقیق و تفحص  را به محاکم ارجاع کنند.  
 
نژاد بهرام خاطر نشان ساخت: نیازی به نامه هیات تحقیق و تفحص فرمانداری نیست رئیس شورا باید نتیجه به رئیس قوه قضاییه ارائه می داد.
6-298
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: