• سه شنبه ٤ مرداد ١٤٠١-١٠:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٧٨
عضو شورای شهر تهران: ۲-۸۱

باید با هم‌افزایی و هم‌گرایی اقدامات موثری برای شهروندان انجام دهیم

زهرا شمس احسان رئیس کمیته اجتماعی شورا با بیان اینکه سلایق در حوزه اقدامات طبیعتا یکسان نیست، خاطرنشان کرد: به عنوان عضوی از مجموعه شورا ضمن ارج نهادن به تکثر دیدگاه ها که منتج از یک راهبرد است توقع داریم دستگاه‌های نظارتی اقدام کننده و موثر تدابیر در نحوه عمل خود یک هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتری با کلیت شورا در زوایای بیرونی موضوعات نشان دهند.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران زهرا شمس‌احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در هشتاد و یکمین جلسه شورا در تذکری اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی با توجه به هویت و ماهیتی که دارند از زوایا مختلفی موضوعات را مورد بررسی قرار می‌دهند. 
وی ادامه داد: تنوع دیدگاه‌ها نقطه قوتی برای شورای شهر در سطح کلان و راهبری و نقطه اثر حوزه‌های حراست و بازرسی در سطح عملیات است. 
شمس احسان با اشاره به تفادت دیدگاه در حوزه تدبیر و اقدام گفت: این تفاوت دیدگاه نشان‌دهنده سلامت اشخاص حقوقی دخیل در این موضوع است. 
وی با اشاره به موضوعاتی که در روزهای اخیر رخ داده است، افزود: این موضوعات نشان دهنده تنوع و تفاوت نگرش مطرح شده است که عموما در حوزه اقدام و عمل رخ می‌دهد. 
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: آن چیزی‌ که حائز اهمیت است و باید همه اعضای شورا وشهرداری به آن توجه کنیم وجود سلیقه و نگرش راهبری مبتی بر تدابیر علمی و عملی برآمده از دانش همه اعضا است. 
وی با بیان اینکه سلایق در حوزه اقدامات طبیعتا یکسان نیست، خاطرنشان کرد: به عنوان عضوی از مجموعه شورا ضمن ارج نهادن به این تکثر دیدگاه که منتج از یک راهبرد است توقع داریم دستگاه‌های نظارتی اقدام کننده و موثر تدابیر در نحوه عمل خود یک هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتری با کلیت شورا در زوایای بیرونی موضوعات نشان دهند. 
شمس‌احسان اضافه کرد: این هم‌گرایی و هم افزایی که قطعا وجود دارد موجب افزایش کارایی کلیت سیستم و در نتیجه کیفیت بهتر اقداماتی که در سطح مدیریت شهری رخ می‌دهد و شورا انجام شود. 
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: زمان در حال گذر است و کارنامه مشترک مجموعه شورا و شهرداری در جلوی دیدگان شهروندان و مردم تهران است و در حال ارزیابی دقیق است. 
وی خاطرنشان کرد: طرح مسائل از هر طرفی در حوزه بهبود عملکرد کلیت مجموعه شهری نافی یکدیگر نیست و باید با یک هم‌گرایی و هم‌افزایی بتوانیم اقدامات موثری برای شهروندان و مردم رقم بزنیم.
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: