• چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٣-١٥:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٠١
زهرا شمس احسان؛

ضرورت تدوین ساز و کار حمایتی از بانوان تاکسیران تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست صمیمانه با جمعی از بانوان تاکسیران پایتخت، بر لزوم تدوین سازوکاری برای حمایت از این گروه از رانندگان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نشست زهرا شمس احسان، عضور شورای شهر تهران با جمعی از بانوان تاکسیران شهر تهران با حضور شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد.

شمس احسان با اشاره به آشنایی خود با مشکلات و چالش‌های بانوان فعال در حوزه تاکسیرانی، اظهار داشت: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی عمدتا از مسافرکشی امرار معاش می‌کنند، حتی یک روز بیکاری یا خرابی خودرو می‌تواند چالش اقتصادی برای آنها ایجاد کند.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، فلسفه برگزاری این نشست را انعکاس راحت دغدغه‌های بانوان تاکسیران عنوان کرد و از اینکه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یک بانو است، ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به فرسودگی بخشی از خودروهای تاکسی بانوان، گفت: لازم است ساز و کاری برای ارتقای حمایت از این گروه از رانندگان تاکسی بررسی شود. همچنین با توجه به استقبال از تاکسی بانوان در پایتخت، این قشر می‌توانند سهم قابل توجهی در خدمات رسانی و جابجایی مسافران با بهره‌گیری از فناوری‌های هوشمند داشته باشند.

در ادامه این نشست، بانوان تاکسیران مسائل و چالش‌های خود را مطرح کردند که مقرر شد در دستور کار قرار گیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: