• يکشنبه ٢٢ آبان ١٤٠١-١٣:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٥٣٠
حجت الاسلام سید محمد آقامیری: 6-105

لزوم جهاد تبیین و ایجاد نشاط در جامعه توسط معاونت فرهنگی شهرداری تهران

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به تحرکات دشمنان علیه نظام و ملت در اغتشاشات اخیر ادامه داد: متاسفانه بمباران افکار عمومی موجب گردیده به نوعی بخشی از سرمایه های اجتماعی جامعه را از دست بدهیم. بنابراین ضرورت دارد معاونت فر هنگی و اجتماعی شهرداری تهران اگر برنامه هایی را برای شش ماهه دوم سال از قبل برنامه ریزی و تدارک دیده است، کل این برنامه ها را مورد بازبینی قرار دهد و در این جهاد تبیین کار ویژه ای انجام دهد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با جهاد تبیین و شبهه زدایی در جامعه گفت: در اغتشاشات اخیر که به نام اعتراض شروع شد و در همان روزهای اول چهره واقعی خود را نشان داد؛ بیش از ۴۷ کشور علیه ایران بسیج شدند و بمباران افکار عمومی جامعه صورت گرفت به گونه ای که حجم عملیات روانی بر روی ذهن و روان جامعه و بخصوص جوانان با ایجاد شبهات فراوان و دامن زدن به مشکلات اقتصادی موجب سرخوردگی بخشی از افراد جامعه گردید.
او افزود: مساله فضای مجازی که واقعا یک فضای آلوده ای گردیده و متاسفانه برخی از افراد جامعه و جوانان ما آلت دست پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی خارجی شده اند؛ نیازمند تدبیر دولت برای رسیدگی به این وضعیت است.
آقامیری با ابراز تأسف از اینکه این بمباران افکار عمومی موجب گردیده به نوعی بخشی از سرمایه های اجتماعی جامعه را از دست بدهیم، گفت: ضرورت دارد معاونت فر هنگی و اجتماعی شهرداری تهران اگر برنامه هایی را برای شش ماهه دوم سال از قبل برنامه ریزی و تدارک دیده است، کل این برنامه ها را مورد بازبینی قرار دهد و در این جهاد تبیین کار ویژه ای انجام دهد.
او افزود: توقع می رود معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با ایجاد نمایشگاهای محلی، جلسات گفت و گو در فضاهای در اختیار شهرداری و همچنین با توجه به اینکه ذهنیت جامعه نگران شده، برنامه های شاد و مفرحی در فضاهای فرهنگی مناسب برای شهروندان و نشاط در جامعه ایجاد کند.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ملت ما همیشه در پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند، تصریح کرد: اتفاقی که در یوم الله ۱۳ آبان امسال رخ داد و آن راهپیمایی عظیم چیزی شبیه به روز ۲۲بهمن بود که در طول عمر انقلاب بی سابقه بوده است.
وی در پایان با استناد به آیه شریفه "يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّى يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا" تصریح کرد: "و آنان پیوسته با شما می جنگند تا شما را از دینتان برگردانند اگر بتوانند" که نخواهند توانست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: