• سه شنبه ٢٣ اسفند ١٤٠١-١١:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٣١٩
سروری خواستار شد؛ 5-136

شهرداری تهران برای نوروز برنامه ها‌ی شاد و معنوی تدارک ببینید/ جاذبه‌های ناشناخته تهران را بیشتر معرفی کنیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با توجه به تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، خواستار تدارک برنامه‌های جدید، مفرح و معنوی برای این ایام از سوی شهرداری تهران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نایب رئیس شورا با اشاره به همراهی حجت الاسلام آقامیری در بازدید از مسجد لرزاده و ملاقات مردمی انجام شده در روز گذشته، اظهار داشت: در صدمین ملاقات مردمی حجت الاسلام آقامیری در مسجد لرزاده، شاهد اقدام شسته رفته و مناسبی بودیم، مردم در این دیدارها به اتفاق شهردار منطقه و ناحیه حضور دارند و مطالبات خود را به صورت مکتوب و شفاهی بیان می‌کنند که البته این اقدام و ارتباط با مردم از سوی سایر اعضا نیز به صورت متفاوت انجام می‌شود که امیدوارکننده است، ارتباط با مردم را وظیفه خودم می دانستم و از همه عزیزان قدردانی و تشکر می‌کنم.
سروری ادامه داد: روز گذشته نماینده‌ای از شورای شهر، در اولین جلسه شورای عالی استانها به عنوان نماینده در شورای عالی معماری و شهرسازی حضور یافت و این یعنی بعد از این شورا نیز نماینده‌ای در شورای عالی معماری و شهرسازی به عنوان شوراها و شهرداری‌ها دارد که باید با برنامه ریزی لازم، از این فرصت برای ارتقاء موضوعات مربوط به شهرداری‌ها و مدیریت شهری استفاده کنیم.
نایب رئیس شورا در ادامه با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار مذهبی بیان کرد: ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت با هم متقارن شده است لذا توقع ما از شهرداری یک برنامه ریزی جدی را برای این مدت تدارک ببیند، برنامه‌ای که هم مفرح و شادی آور و هم معنوی باشد، ما انتظار داریم نتیجه آن را در این زمان و به ویژه در ایام تعطیلات عید از سوی شهرداری مشاهده کنیم. 
سروری در ادامه در خصوص مدیریت یکپارچه پسماند که دومین پهنه آن افتتاح شد، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در این زمینه از سوی مسئولان مربوطه، از افتتاح سومین پهنه آن در فروردین و اردیبهشت سال آینده خبر داد. 
وی در ادامه اشاره‌ای نیز به سامانه تهران زیبا کرد وگفت: با توجه به استقبال و بازدید خوبی که از سامانه تهران زیبا صورت گرفته است، مشاهده می‌کنیم که تا چه اندازه کار خوب می‌تواند بازدهی داشته باشد؛ این نشان می‌دهد که تهران، چقدر در میان تهرانی‌ها ناشناخته است و هنوز مسافران نوروزی به تهران مراجعه نکرده‌اند و بازدیدکنندگان از این سامانه، تاکنون تنها شهروندان تهرانی بودند که درخواست اطلاع رسانی در خصوص موقعیت مکانی این اماکن را داشتند.
سروری تصریح کرد: ضمن تشکر از این اقدام خوب سازمان زیباسازی از سایر مجموعه‌ها نیز درخواست می‌شود تا تهران زیبا را زیباتر از آنچه فکر می‌کنیم ببینیم و مردم بتوانند از این جاذبه‌های بسیار زیبای تهران استفاده بهینه داشته باشند. 
مهدی چمران، رئیس شورا نیز ضمن تایید اظهارات سروری اظهار داشت: تهران واقعا بسیار ناشناخته مانده است و شناساندن آن‌ها به مردم بسیار ضروری است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: