• دوشنبه ٢٩ خرداد ١٤٠٢-١٥:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٨٧
سروری:

جیغ‌ بنفش دشمنان نشانه موفقیت هیات ایرانی در بروکسل است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کسانی که هشت ماه در اغتشاشات تلاش کردند ایران را منزوی کرده و تجزیه کنند، حالا می‌بینند چه اتفاقاتی در منطقه می‌افتد و در مجمع جهانی متروپلیس، شهردار تهران نایب رئیس می‌شود، جیغ بنفش می‌کشند که البته جای تعجب هم ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به سفر شهردار تهران به بروکسل جهت شرکت در مجمع جهانی متروپلیس با وجود حاشیه‌سازی برخی گروهک‌ها و رسانه‌های معاند، اظهار کرد: موفقیت این سفر در همین حاشیه‌سازی‌هاست؛ وقتی دشمن جیغ بنفش می‌کشد باید بدانیم ضربه‌ای خورده که چنین عمل می‌کند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چنین واکنش‌هایی از نظر منطقی نیز روشن است، یادآور شد: وقتی کلانشهرهای مهم جهان برای موضوعات تخصصی مدیریت شهری گردهم می‌آیند و به صورت فراگیر بحث می‌کنند، اتفاق بسیار مثبتی است چراکه اگر بتوانیم از تجارب مفید و مؤثر استفاده کنیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
وی با تأکید بر اهمیت گردهمایی شهرداران کلانشهرهای مهم جهان در قالب مجمع متروپلیس، تصریح کرد: آلودگی هوا و حمل و نقل از جمله مواردی بوده که شهرهای مهم با آن به شدت درگیر بودند اما راهکار برون‌رفت آن را پیدا کرده و از آن عبور کردند.
سروری با اعلام اینکه این نشست‌ها باعث می‌شود تجارب را به راحتی در اختیار بگیریم و از آن استفاده کنیم، گفت: می‌توانیم جلسات تخصصی و ویژه‌ای را برگزار کنیم و مدیران شهری جهان‌شهرها در مورد پسماند، حمل و نقل و آلودگی تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند تا بتوان این معضلات مشترک را با بهره‌گیری از این تجارب برطرف کرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: برخی هشت ماه اغتشاش ایجاد کردند تا ایران را منزوی کنند و حالا می‌بینند در منطقه چه اتفاقاتی می‌افتد و در بروکسل مجمعی برگزار و نایب رئیسی شهردار تهران در این مجمع تثبیت می‌شود.
وی ادامه داد: این اتفاقات برای آنها سخت است چون می‌بینند نه تها ایران منزوی نمی‌شود بلکه مورد استقبال جهان قرار می‌گیرد که ضربه‌ای بسیار سخت برای آنهاست چون هشت ماه تلاش کردند ایران را تجزیه و دچار مشکل کنند اما این اتفاقات باعث شد که جیغ بنفش بزنند و این جیغ‌ها جای تعجب ندارد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: