• يکشنبه ١٨ تير ١٤٠٢-٠٨:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٠٦٣
جعفر شربیانی؛

پایان پروژه براندازی

غدیر ملی ایرانیان در سراسر کشور  نشـان داد:
1- علی» (ع) همچنان و تا ابد محور وحدت، ستون اصلی بسیج توده‌ای و شاکله معنابخش هویت ایرانیان بوده و نقش بی‌بدیل و استثنایی در گذر و عبورایران از بحران ها و حوادث قرون گذشته و آینده  ایفا کرده و خواهد کرد (مذهب و  قدرت بسیج کنندگی توده‌ها ، شیعه و خدمات متقابل آن با ایران و ایرانیان) .
«غدیر» امتداد طولی امامت و ولایت مطلوب‌ترین مدل و ساختار حکومتی برای توده‌های مسلمان ایرانی است. الحمدلله این مدل حکومتی، امروز در ایران حاکم بوده و بعد از قرن ها رکود و خمودگی ایران را از خواب غفلت تاریخی بیدار کرده است ( مدل حکومتی اسلام شیعی) .
2- بسیج توده‌ای بر محور غدیر نشان داد که ایمان و غیرت دینی مردم یکی از مبانی اصلی مشروعیت بخش حکومت اسلامی و ضامن تداوم آن است. در هم تنیدگی سیاست و دیانت در تار و پود این ملت، مغلطهِ تفرقه انداز، بیگانه ساز  و جعلی  «دین حکومتی»  را بی‌اعتبار ساخته است ( سیاست ما عین دیانت ماست).
3- حضور میلیونی غدیر در سراسر ایران اسلامی نشان داد که خیابان و میدان از آن نظام مقدس اسلامی است و  پروژه استکباری براندازی در ایران برای همیشه به محاق رفته و دشمن عملا از آن ناامید شده است ( پایان توطئه براندازی و قدرت بسیج توده ای نظام ) .
4- همه جوامع برای ایجاد و فربه کردن سرمایه ‌های اجتماعی و قدسی خود، انواع و اقسام هزینه‌های مادی و معنوی را متقبل می‌شوند، بدیهی‌است هزینه مادی انجام شده برای این مراسم، عمدتا توسط توده مردم فراهم شده و آن بخش اندکی که از منابع مالی دولتی هزینه می‌شود به نوعی بسترساز نشاط اجتماعی است و در یک منطق هزینه- فایده اقتصادی و اجتماعی کاملاً قابل قبول است(بی‌اعتباری تبلیغات دشمنان بر محور هزینه‌های جشن غدیر از منابع و امکانات دولتی).
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: