• پنج شنبه ٢٧ مهر ١٤٠٢-١٠:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٧١٤
نجفی در آئین تجلیل خادمان سلامت اربعین حسینی(ع) مطرح کرد:

شرکت شهر سالم به مسئولیت حرفه ای و اجتماعی خود پایبند بوده است

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، در آئین تجلیل و قدردانی از خادمان سلامت اربعین حسینی(ع) شرکت شهر سالم تهران، ضمن محکومیت حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، از پایبندی کارکنان شرکت شهر سالم به مسئولیت حرفه ای و اجتماعی خود تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس کمینه سلامت شورای اسلامی شهر تهران در آئین تجلیل و قدردانی از خادمان سلامت اربعین حسینی(ع) شرکت شهر سالم تهران با محکومیت اقدام تروریستی در حمله نظامی به بیمارستانی در غزه اظهار کرد: رژیم سفاک صهیونیستی بیمارستانی را مورد هدف نظامی قرار داد که بر اساس نظر صلیب سرخ جهانی این بیمارستان نباید مورد حمله قرار می‌گرفت اما حمله نظامی و به شهادت رسیدن بیش از هزار نفر را خوی خود را بر همه نشان داد. که امیدواریم انشاالله روزی برسد تا این رژیم جعلی از صفحه روزگار نابود شود.

وی با اشاره به شرکت شهر سالم گفت: شرکت شهرسالم یکی از مجموعه های مهم شهرداری تهران است که خوشبختانه در این دور از مدیریت شهری با تلاش های صورت گرفته اقدامات خوبی هم در راستای مسئولیت اجتماعی و هم در خدمات درمانی به پرسنل شهرداری تهران که ماموریت اصلی این شرکت می باشد داشته است.

وی ادامه داد: این شرکت بر اساس مسئولیت اجتماعی در هر زمانی که احساس نماید بیماری در شهر شیوع پیدا کرده است ورود پیدا می کند تا بتواند به شهروندان خدمت رسانی کند که نمونه عینی این امر را ما در ایام همه گیری ویروس کرونا دیدم و متأسفانه تعدادی از پرسنل این شرکت بر اثر کرونا جان باختند.ایام راهپیمایی اربعین حسینی(ع) نیز از جمله این موارد است که این شرکت حضور فعالی داشته است.

نجفی افزود: حضور و راهپیمایی میلیونی جهانیان به ویژه هموطنان در میسر نجف به کربلا قطعا نیاز به ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی می باشد که شهرداری تهران نیز در سال های اخیر برابر با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران خدماتی از طریق مجموعه ها خود ارائه می کند.

سوده نجفی ادامه داد: شهرسالم نیز همچون سنوات گذشته حضور فعالی در اربعین داشت و به ارائه خدمات شبانه روزی پرداخت و بر اساس آمارهای ارائه شده میزان مراجعه زائرین به درمانگاه ایجاد شده توسط شرکت شهرسالم قابل توجه بود که این امر نشان دهنده نیاز به ارائه خدمات درمانی در ایام راهپیمایی اربعین می باشد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعاً عشق به امام حسین(ع) در ارائه خدمات بی منت به زائرین اربعین بی تاثیر نبوده و امیدواریم که حب امام حسین (ع) در وجود همه عاشقان اباعبدالله باقی بماند.

وی تأکید کرد: نیازها و مشکلاتی نیز در ارائه خدمات وجود داشته و دارد که امیدواریم این موارد در سال های آتی رفع شود و ما در شورای اسلامی شهر تهران از هر پیشنهادی در این زمینه استقبال می کنیم.

وی در پایان پیشنهاد داد درمانگاه متعلق به شرکت شهر سالم با توجه به میزان مراجعه بالای زائرین به آن می تواند به بیمارستان صحرایی تبدیل شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: