• سه شنبه ٢١ آذر ١٤٠٢-١٥:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٠٤
با حضور علوی برگزار شد:

نشست بررسی "چالش های رود دره های تهران، چشم انداز مناطق کوهستانی توچال"

نشست عصرانه تشکل های مردمی و مسئولین با موضوع «بررسی چالش های رود دره های تهران، چشم انداز مناطق کوهستانی توچال» با حضور سید احمد علوی، رئیس ستاد توان افزایی سازمان های مردم نهاد و سمن های شهر تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در این نشست که با سیاست گذاری و گفتمان سازی تشکل های محیط زیستی شهر تهران برگزار شد؛ دبیران تشکل‌های محیط زیستی شهر تهران، مدیر کل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیا میراث معنوی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، معاون دفتر توسعه محیط زیست شهرداری تهران حضور داشتند. 
سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: اگر می خواهیم برای حل مشکلات کوهستان توچال و رود دره های شهر تهران، کار مؤثری انجام دهیم؛ نخست باید دست به دست هم بدهیم که یا راهی بیابیم و یا راهی بسازیم. 
وی افزود: کار گروه ایجاد شده باید مسیر را تسهیل کرده تا بدانیم مشکلات در موضوع ثبت تاریخی و گردشگری کوهستان توچال که در شورای قبل نیز مطرح شده، چیست؟ همانطور که در موضوع بی بی شهر بانو به نتایج مطلوبی رسیدیم، قطعا وقتی کوه توچال ثبت شود فضا متفاوت خواهد بود. 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه روند مطالبه گری یک حرکت خود جوش عمومی است؛ تصریح کرد: باید موارد مطرح شده توسط کار گروه پیگیری شود و اگر منتظر حل مسائل شویم امکان پذیر نخواهد بود. 
علوی با بیان اینکه ما در مدیریت شهری پای کار و آماده حل معضلات هستیم، به مشکلات موجود رود دره های شهر تهران گفت: آماده ایم برای این موضوعات، پیشنهاداتی را که توسط کارگروه ها جمع بندی شده را در اختیار مدیریت شهری قرار دهیم و نقش ما مدیریت حساسیت‌ها و پیگیری مطالبات است. 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: