• چهارشنبه ٢٩ آذر ١٤٠٢-١١:٤٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٢٧
آقامیری در بازدید از پروژه های فعال سازمان عمرانی مناطق:

مدیریت شهری دغدغه کاهش آسیبهای اجتماعی را دارد

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از پنج پروژه فعال سازمان عمرانی مناطق تهران بازدید نمود و بر در دغدغه مندی شورا و شهرداری تهران در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با همراهی سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و برخی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پروژه‌های فاز دوم مرکز اقامتی درمانی یاور شهر۹، خیالستان زندگی، پارکینگ مینابی، توسعه ساختمان سازمان حراست شهرداری تهران و پارکینگ جوادیه بازدید کرد و در جریان آخرین جزئیات و روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران بر اهمیت ویژه پروژه‌های پارکینگ جوادیه و مینابی در افزایش سرانه پارکینگ‌های عمومی به ویژه در محلات پرتراکم و برطرف کردن بخشی از مشکلات تأمین محل پارک خودرو‌های شهروندان تأکید کرد.
وی همچنین از افزایش سرانه فضا‌های خدماتی با بهره‌برداری از پروژه خیالستان زندگی ابراز خرسندی کرد و در ادامه ضمن بازدید از فاز دوم مرکز اقامتی درمانی یاور شهر۹ گفت: از آنجا که دغدغه کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرداری تهران وجود دارد، افزایش زیرساخت‌های نگهداری و مهارت‌آموزی معتادان متجاهر با اتمام این پروژه، موجب افزایش ۲۵۰۰ نفری ظرفیت این مراکز خواهد شد.
آقامیری در پایان این بازدید، ضمن ابراز رضایت از روند اجرایی این پروژه‌ها و تأکید بر این موضوع که فعال بودن کارگاه‌های عمرانی به نوعی زنده بودن شهر را تداعی می‌کند؛ از مساعدت و پی‌گیری شورای شهر درخصوص تأمین نقدینگی پروژه‌های عمرانی در راستای عدم توقف آن‌ها خبر داد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: