• يکشنبه ٣ دی ١٤٠٢-١٠:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٤٣
آقامیری در هشتاد و هفتمین شنبه‌ امید و افتخار:

برخی پروژه های کوچک مقیاس گره های بزرگی از شهر باز می کنند

آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز (پل اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸) و پل شهید مختاری در قالب هشتاد و هفتمین شنبه‌ امید و افتخار با حضور سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از مدیران شهری پایتخت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با حضور در هشتادوهفتمین شنبه امید و افتخار گفت: سیاست گذاری خوبی در شروع این دوره انجام شد و تکمیل پروژه های ناقص تقاطعات غیرهمسطح در دستور کار قرار گرفت.
آقامیری تأکید کرد: اینها شاید پروژه های کوچک مقیاسی باشند؛ اما گره های بزرگی از شهر باز می کنند و رفاه شهروندان تأمین می شود.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه افزود: عملکرد دو ساله معاونت فنی و عمران مورد رضایت شورای شهر تهران است. امروز تقریبا هیچ پروژه عمرانی وجود ندارد که متوقف بوده و اکنون فعال نباشد.
گفتنی است این پروژه که در تقاطع بزرگراه آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز اجرا شده است شامل دو دستگاه پل رفت‌وبرگشت به طول متوسط ۴۲ متر در طرفین حریم راه‌آهن تهران-اهواز است که هر پل دارای ۲ خط عبوری و ۲ پیاده‌رو می‌باشد و گشایش آن ۵/۵ کیلومتر کاهش گردش‌های اضافی را در پی خواهد داشت، طی یک سال اجرا و به اتمام رسیده است.
پل شهید مختاری واقع در منطقه 18 نیز در محدوده شرق خیابان مختاری بر روی محورهای تندرو بزرگراه شهید بروجردی احداث شده است، کندروهای شمالی و جنوبی بزرگراه شهید بروجردی و محلات مجاور را به یکدیگر متصل می‌کند و این پل به‌صورت رفت‌وبرگشت طراحی شده و دارای ۵۲ متر طول و ۱۵ متر عرض شامل ۲ خط عبوری و ۱ پیاده‌رو در هر مسیر می‌باشد.
احداث پل مختاری در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و ۶ ماه این به طول انجامید و با کاهش ۱/۱ کیلومتری گردش‌های اضافی از سایر مزایای بهره‌برداری از آن به شمار می‌آید.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: