• سه شنبه ٥ دی ١٤٠٢-١١:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٥٨
علوی تأکید کرد:5-203

توجه جدی به معیشت پرسنل شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت رسیدگی و توجه جدی به وضعیت معیشت و رفاه کارکنان شهرداری تهران تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی، اظهار کرد: امیدواریم خون های به ناحق ریخته شده، باعث پایان رژیم منحوس شود.
وی با تقدیر از رئیس شورا و رئیس کمیته ایمنی شورا و شهرداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه با هلال احمر جهت آموزش همگانی در حوزه ایمنی، تصریح کرد: بنده در جلسه قبل در خصوص پیشگیری از سوانح سوختگی اعلام کردم که اصلی ترین موضوعی که پس از کرونا از آن غافل هستیم؛ آموزش است که خوشبختانه گام خوبی در این راستا برداشته شد.
علوی با بیان اینکه پرسنل هر سازمانی سرمایه آن محسوب می شوند؛ خاطرنشان کرد: اصلی ترین سرمایه پرسنل هستند نه دارایی های مالی؛ اگر روزی حال این سرمایه خوب نباشد؛ مدیران آن سازمان باید برای آن چاره اندیشی کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کارکنان شهرداری تحت فشار هستند؛ گفت: با تمام تلاش هایی که صورت می گیرد؛ این فشار وجود دارد. معیشت پرسنل شهرداری تهران خوب نیست و ممکن است در عملکرد آنها اثرگذار باشد.
وی ادامه داد: در خصوص ترمیم حقوق، همکاران ما در شهرداری مواردی را مطرح کردند و به نظر می رسد ترمیم حقوق به شکلی که مد نظر بود انجام نشود و تقاضا داریم معاون منابع انسانی در خصوص جلسه با سازمان امور اداری و استخدامی، حتماً اطلاع رسانی کنند و پرسنل بدانند باید چه موضوعی را مطالبه کنند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: