• پنج شنبه ٧ دی ١٤٠٢-١٤:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٦٨
شمس‌احسان در نشست با پیشکسوتان و ورزشکاران منطقه ۱۸:

شورا و شهرداری تهران قائل به انحصاری کردن ورزشگاه‌ها نیستند/ رسالت ما حمایت از ورزش همگانی است

شمس‌احسان در نشست با پیشکسوتان و ورزشکاران منطقه ۱۸ بر ضرورت حمایت از ورزش همگانی و عدم تمایل شورا و شهرداری تهران به انحصاری شدن ورزشگاه ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در نشست با پیشکسوتان و ورزشکاران منطقه ۱۸ ضمن گفت‌وگو با قهرمانان ورزشی این منطقه اظهار داشت: باید با هم‌افزایی در جهت توسعه ورزش همگانی برای سال ۱۴۰۳ برنامه داشته باشیم.
شمس‌احسان گفت: یکی از نیاز‌ها جهت تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری  آمایش سرانه ورزشی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است.
رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگاه ما در مدیریت شهری استفاده شهروندان تهرانی از ظرفیت‌های ورزشی هر منطقه است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه قمر بنی هاشم تنها مجموعه ورزشی برای حضور جانبازان و معلولین مناسب سازی شده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا ماه‌ها آینده چهار مجموعه ورزشی در چهار پهنه تهران برای حضور معلولین و جانبازان مناسب سازی خواهد شد.
شمس‌احسان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای خاطرنشان کرد: یکی از احکام دوره ششم مدیریت شهری حمایت از ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای است.
عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۰ مجموعه زورخانه‌‌ای در تهران توسط شهرداری تهران مدیریت می‌شود و یک کارگروه با حضور پیشکسوتان و قهرمانان در  سازمان ورزش شهرداری تهران جهت توسعه و گسترش ورزش باستانی تشکیل شده است.
شمس‌احسان با بیان اینکه اصالت شهرداری و شورای شهر حمایت از ورزش همگانی است، گفت: مدیریت شهری از ورزش‌های قهرمانی حمایت می‌کند اما رسالت ما حمایت از ورزش همگانی است.
رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: شورا و شهرداری تهران قائل به انحصاری کردن ورزشگاه‌ها نیست و باید مجموعه‌های ورزشی در اختیار مردم قرار گیرند.
وی با اشاره به بازدید از مجموعه بدر گفت: این مجموعه با استانداردها فاصله دارد و باید با بازسازی آن بتوانیم این مجموعه را به استانداردهای مطلوب برسانیم.
اجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان  ورزش شهرداری تهران در کارگروهی و با حضور مسئولین ورزش مناطق تدوین و تصویب می‌شود. 
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی توسط شهرداری تهران گفت: طی روزهای آینده از قهرمانان پارالمپیک تجلیل خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقاتی تحت عنوان قهرمان شهر گفت: بانوان و آقایان در سطح مناطق در ۲۰ رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.
در ادامه این نشست، خسروی شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه استعدادهای ورزشی زیادی در منطقه زندگی می‌کنند، گفت: پتانسیل‌های زیادی در این‌ منطقه وجود دارد که تاکنون مغفول مانده است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: