• يکشنبه ١٠ دی ١٤٠٢-١٣:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٨٨
آقامیری:10-204

لایحه کنونی باغات تضییع حقوق مردم است / در لایحه باغات حقوق مردم دیده و باغات احیا شود

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از لایحه کنونی باغات که آن را موجب تضییع حقوق مردم قلمداد می کند؛ بر ضرورت توجه و احیای حقوق مردم در لایحه باغات، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در جریان بررسی پرونده یک پلاک ثبتی برای تعیین باغ بودن یا نبودن در دویست و چهارمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولین بار است که این نقشه مهندسی فضای سبز را می بینیم، کاری که برای این موضوع مبنی بر مهندسی فضای سبز انجام شده برای تمام پرونده ها انجام شود. هرکاری کارشناسی شود فنی و مطلوب است.
او تأکید کرد: بنده روی باغات نظر دارم، 99درصد این زمین ها را باغ نمی دانم و آن را تضییع حقوق مردم می دانم. کاری که داریم انجام می دهیم، کار باطلی است. لایحه باغات حتما باید به صحن شورا بیاید و حق و حقوق مردم روی آن ایفا شود. ما با این کاری که داریم انجام می دهیم عملا داریم باغات را از بین می بریم. یکی از این پرونده هایی که ما اینجا باغ اعلام کردیم نرفتند پروانه بگیرند. و همه لج کردند و آبیاری هم نکردند و درختان موجود را هم خشک کردند. باید لایحه ای اینجا بیاید که حقوق مردم در آن دیده شود و باغات احیا شود. 
آقامیری خاطرنشان ساخت: این لایحه ای که دور قبل یک پوست موز زیر پای ما انداخت، ما داریم کار باطلی انجام می دهیم و می گوییم چاره ای نیست و باید به پرونده ها جواب بدهیم. لایحه ای که اشتباه است و دور قبلی ها روی دست ما گذاشتند باید اصلاح شود. چه زمانی کمیسیون می خواهد تصمیم بگیرد؛ نمی دانم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: