• سه شنبه ١٢ دی ١٤٠٢-١٠:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٠٤
صادقی:7-205

دولت فعلی بیشترین حمایت را از مدیریت شهری در ادوار گذشته داشته است

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تهاتر املاک شهرداری با ورزشگاه تختی با بیان اینکه دولت فعلی بیشترین حمایت ها از مدیریت شهری داشته است؛ گفت: مردم فکر نکنند بین شهرداری و دولت دعوا بوده و این دلیل ترافیک، آلودگی هوا و.. است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در دویست و پنجمین جلسه شورا ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و نیز تسلیت شهادت شهید قاسم سلیمانی و در بررسی لایجه « مجوز واگذاری و انجام معامله (تهاتر) هفت فقره املاك متعلق به شهرداری تهران با ملك موسوم به ورزشگاه تختی متعلق به وزارت ورزش و جوانان به عنوان موافق گفت: ما در هیچ دوره ای مثل این دوره شاهد نبوده ایم که  دولت به شهرداری ها کمک کرده و یا مطالبات شهرداری ها را پرداخت کرده باشد و این امر تنها مختص به شهردری تهران نبوده است. 
وی ادامه داد : نمونه عینی این امر هم در خرید وسایل حمل و نقل  عمومی در بحث خرید وسایل نقلیه است که البته گزارش این مهم را معاون شهردار تهران ارایه خواهند داد. 
صادقی افزود: خبر خوش اینکه  در مجمع تشخیص مصلحت  دولت موظف شده  تمام مطالبات شهرداری ها را در برنامه هفتم تهاتر کند که این خبر خوب و مسرت بخشی برای شهرداری ها است. 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این را هم اشاره کنم همانطور که دیگر اعضا گفتند؛ ما داریم ملکی می دهیم و ملکی می گیریم. لذا نه تنها سرانه ورزشی کم نشده و از بین نرفته بلکه امید داریم سرانه های ورزشی و اماکن ورزشی که بدون استفاده مانده اند احیا شوند و به همین اندازه سرانه ورزشی به سرانه شهر تهران اضافه شود. 
صادقی در ادامه افزود: این تضارب آرا و این بحث ها برای آن است که بهترین توافق صورت گیرد و امیدواریم با این تهاتر گشایش های خوبی در شهرداری ایجاد شود و مردم فکر نکنند بین شهرداری و دولت وجود دارد و دلیل ترافیک و آلودگی هوا و باز نشدن بزرگراه شهید شوشتری عدم انجام این تهاتر است. 
صادقی ادامه داد: امیدواریم شهرداری  با این تعهداتی که دارد می گیرد و می دهد در حد وسعش، سرانه ورزشی که می بایست محقق می شده؛ محقق کند. در ضمن این را هم در نظر بگیرید که این یک  توافق کف میدانی است و امیدواریم مشکل مردم در جنوب غرب تهران حل شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: