• سه شنبه ٢١ فروردين ١٤٠٣-١٢:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٥٣
صادقی تذکر داد:5-226

نقش مهم کمیته برنامه ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری در به روز رسانی سامانه شفافیت

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تأکید بر اهمیت تشکیل جلسات مرتب و مستمر کمیته برنامه ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری گفت: بسیاری از مصوبات کارگروه شفافیت و رفع تعارض باید به تأیید این کمیته برسند که نتیجه اش به روز رسانی و نیز بارگزاری تکالیف شهرداری در سامانه شفافیت می شود. لذا این کمیته نقش مهمی در بروز رسانی سامانه شفافیت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری گفت: ذیل کمیته برنامه ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری، کارگروه شفافیت و رفع تعارض وجود دارد که مسئولیت آن با مجموعه حراست است و من بارها  از تشکیل جلسات این کارگروه و مصوباتی که داشته اند تشکر کرده ام ، ولی  مصوبات این کارگروه برای اجرایی شدن باید به تأیید کمیته مذکور برسد و در غیر اینصورت این مصوبات جنبه اجرایی پیدا نمی کند. 
صادقی ادامه داد: لذا از آقای باقری درخواست دارم گزارشی از اقدامات و تشکیل جلسات این کمیته در دو سال و نیم گذشته به شورای شهر ارایه دهند.
وی افزود: تشکیل مرتب و مستمر جلسات این کمیته ثمرات و برکات زیادی دارد. از جمله بروز رسانی سامانه شفافیت. می دانید که  بعضی از قسمت های سامانه شفافیت بایستی بروزرسانی شود که مصوبه این  کمیته را می خواهد و اگر انجام نشود؛ سامانه به روزرسانی نمی شود . 
صادقی یادآور ش : بعضی از وظایف و تکایلفی که  به عهده شهرداری هست  هنوز در سامانه شفافیت بارگزاری نشده نظیر املاک  بند 6 ماده 55 که بایستی بارگزاری شود که در دستور کار کمیته هم هست و لذا تشکیل جلسات این کمیته و تایید مصوبات کارگروه شفافیت و رفع تعارض نقش مهمی در  به روز رسانی سامانه شفافیت دارد.
 
کد خبر: 5-226

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: