• سه شنبه ١٢ دی ١٤٠٢-١١:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٠٦
آقامیری:9-205

اجرای بزرگراه شوشتری نباید معطل بماند/ اولویت ما حل مشکلات مردم است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجمین نشست صحن شورا با تأکید بر اجرای بدون وقفه در تکمیل بزرگراه شهید شوشتری گفت: اولویت برای ما حل مشکلات مردم است. اگر ما هم بخواهیم معطل قوانین بالادستی و پایین دستی و انتظار دولت را بکشیم؛ بزرگراه شوشتری همینطور خواهد ماند. همچنان که از دوره های قبل مانده و به دست ما رسیده و ما هم آنرا باید تحویل دوره های بعدی بدهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه کمکی که دولت در این دوره به متروی پایتخت کرده را هیچ دولتی انجام نداده و نباید بی انصاف باشیم؛ افزود: این خریدی که در بخش واگن ها انجام شد قابل تقدیر و تشکر است و ان شاءالله تا پایان دوره هم دولت کمک های دیگری را انجام خواهد داد و ما نباید از انصاف دور باشیم و زحمات دولت را نادیده بگیریم.
 وی در خصوص بررسی لایجه « مجوز واگذاری و انجام معامله (تهاتر) هفت فقره املاك متعلق به شهرداری تهران با ملك موسوم به ورزشگاه تختی متعلق به وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: بحث حل مشکلات مردم است که باید بزرگراه شوشتری را تلاش کنیم تکمیل و به بهره برداری برسد و مردم از آن گرفتاری که در بزرگراه بسیج هستند نجات پیدا کنند. این بزرگراه وضعیت ناهنجاری در بحث ترافیک دارد که باید زنجیره این شاهراه ترافیکی و کمربندی را کامل کنیم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: