• يکشنبه ١٥ بهمن ١٤٠٢-١٠:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٠٥
عباسی تذکر داد:

آقایان قبل از اطلاع از ظرفیت داخلی، از ظرفیت خارجی نگویند/ فرصت آذین بندی شهر را برای اعیاد پیش رو از دست ندهیم

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا با تأکید بر توانمندی داخلی در صنعت ساختمان و انتقاد از بی اطلاعی برخی از مسئولان از این ظرفیت، متذکر شد: آقایان قبل از صحبت درباره ظرفیت خارجی، از ظرفیت داخلی بازدید کرده و مطلع شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، در خصوص حوزه صنعت ساختمان یادآور شد: ما در حوزه صنعت ساختمان هم در تولید مصالح ساختمانی و هم ظرفیت مواد اولیه در کشور و نیز دانش فنی و مهندسی خوشبختانه در سطح بالایی هستیم و جالب است امروز در وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، کارخانه‌ای برای صنعتی سازی در این عرصه آماده بهره برداری و خدمات است که کشور را در زمره چهار کشور برتر صنعتی سازی قرار داده است. آن‌هایی که مطلع نیستند؛ بروند و این ظرفیت‌ها را ببیند و بعد از ظرفیت‌های خارجی بگویند. 
عباسی در ادامه با طرح این سوال انتقادی که یک معاون چه صلاحیتی دارد از وعده‌هایی که هنوز مشخص نیست چه زمان محقق خواهد شد، بگوید؛ متذکر شد: تصویب و اجازه این موضوع در اختیار این معاون نیست که با طرح برخی مسائل در فضای رسانه‌ای، بار فکری مضاعف و دغدغه ایجاد کند، حدود صلاحیت وی مشخص است؛ اگر موضوعی در شوار مطرح، جمع بندی و با هر مصلحتی مصوب شد؛ در آن صورت مرجع ذیصلاح در مورد آن اطلاع رسانی خواهد کرد.
رئیس کمیسیون معمرای و شهرسازی شورا در ادامه با اشاره به مناسب‌ها و اعیاد پیش رو تاکید کرد: فرصت آذین بندی را از دست ندهید؛ در حال حاضر در ایام‌الله دهه فجر قرار داریم و می‌توانیم آن را با ماه مبارک رجب پیوند دهیم. در ادامه اعیاد شعبانیه، بهار قرآن و بعد عید نوروز را پیش رو داریم، پس زمان را از دست ندهید. 
مهدی چمران، رئیس شورا در ادامه و در توضیحاتی تکمیلی با بیان اینکه موضوع مسکن، مبحث عمیقی بوده و به این سادگی‌ها نیست؛ اظهار داشت: تا جایی که مامطلع هستیم؛ قرار بر این است که در این حوزه‌ سرمایه گذاری صورت گیرد نه ساخت و ساز. اگر بنا بر ساخت و ساز باشد؛ مانند تونل و مترو، از وسایل و فناوری آن استفاده خواهد شد که این مسئله البته نیاز به بررسی بیشتری دارد. 
 
کد خبر:2-213
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: