• دوشنبه ١٦ بهمن ١٤٠٢-١٨:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٢٢
شمس‌احسان در جشن فرشته ها:

جوانان و نوجوانان سرمایه‌های عظیم کشور هستند/ جشن تکلیف نخستین گام برای مأنوس شدن با خداوند است

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در مراسم جشن تکلیف دختران در منطقه ۱۱، جوانان و نوجوانان را به عنوان سرمایه های عظیم ملی برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس احسان، عضو و رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در مراسم «جشن فرشته‌ها» که به همت اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و با همکاری آموزش و پرورش و دانشکده افسری ارتش به مناسبت جشن تکلیف دختران در منطقه ۱۱ برگزار شد، با اشاره به اینکه این رویداد از منظر فردی و اجتماعی مورد اهمیت است، اظهار داشت: رسیدن به سن تکلیف رسیدن به مسئولیت‌پذیری است، مسئولیت پذیری نسبت به آنچه خالق متعال مقدر فرموده است. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جشن تکلیف نقطه عطفی در زندگی و خاطره‌ای به یادماندنی است، گفت: جشن تکلیف نخستین گام است که فرزندان‌مان را با تنها منبع سلامت زیستن، پاک بودن و بندگی یعنی پیروی از دین و دستورات آن مانوس می‌کنیم. 

شمس احسان با بیان اینکه این‌ جشن باید حس مثبتی به دخترانمان انتقال دهد، گفت: اینگونه مراسمات باید حس و حال معنوی خود را حفظ کند و در کنار آن گذار به سنی را نوید دهد که انسان تکلیف‌مدار می‌شود. 

وی گفت: دختران ما پس از سن‌تکلیف وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می‌شوند و باید در ترویج فرهنگ زیبای اسلام نقش‌آفرینی کنند. 

شمس احسان در این‌ مراسم‌ با تاکید بر نقش کنشگری زنان در جامعه خاطرنشان کرد: نوجوانان پس از سن تکلیف می‌توانند در تمام عرصه‌های زندگی، خانوادگی و اجتماعی نقش مثبت داشته باشند. 

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان سرمایه‌های این کشور هستند، اظهار داشت: امیدوارم جوانان و نوجوانان مراحل رشد و تعالی را در پرتو فرهنگ مبارک اسلام‌ طی کنند. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: