• دوشنبه ٢٣ بهمن ١٤٠٢-٠٨:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٣٧
صادقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

حضور حماسی مردم تودهنی بزرگی به دشمنان نظام بود/ مردم ما شایسته خدمتگزاری هستند

عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن، ضمن تقدیر از حضور حماسی و پرشور هر ساله مردم در بزرگداشت یوم الله 22 بهمن، بر ضرورت خدمت رسانی و خدمتگزاری به به مردم شریف ایران، تأکید کرد.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر ساله معاندین و دشمنان قسم خورده نظام تمام قوای خود و ارکان قدرتشان را به کار می گیرند تا مشروعیت نظام را زیر سئوال ببرند؛ اما هر ساله حضور میلیونی و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تو دهنی بزرگی به دشمنان نظام بوده است‌.
احمد صادقی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تأکید بر انجام این فریضه الهی و حرکت در خط مشی نظام انقلاب اسلامی گفت: آنچه که از حضور حماسی و میلیونی هر ساله مردم می توان دریافت این است که مردم؛ نظام، انقلاب، رهبر و کشورشان را دوست دارند و پای کار  هستند به رغم تمام مشکلات و این مردم شایسته تقدیر و خدمت گزاری هستند.
وی ادامه داد: نکته حایز اهمیت در بزرگی و شرافت این مردم این است که هر ساله استکبار جهانی و صهیونیست، ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده انقلاب تمامی قوای خود را جمع می کنند؛ با تبلیغات و امپراطوری رسانه تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بلکه مردم ذره ای از این نظام مأیوس شوند اما هر ساله حضور میلیونی و حماسی مردم مشت محکمی بر دهان این ظالمان زمان است و نقشه های آنان را نقش بر آب می کند.
صادقی که از غرفه سازمان مدیریت تاکسیرانی نیز بازدید به عمل آورد؛ سخنان خود را اینگونه ادامه داد: مردم شریف ایران شاسسته خدمتگزاری هستند و شایسته یک زندگی با شاخصه های ارتقاء کیفیت زندگی که در این امر مدیریت شهری وظیفه دارد تمام تلاش خود را به کار گیرد.
عضو شورای شهر تهران افزود: به عنوان مثال در همین حوزه حمل و نقل شهری باید  نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد که به حمد الله این مهم در شورای شهر اتفاق افتاده، باید شرایط برای نوسازی تاکسی ها برای تاکسیرانان که از اقشار زحمت کش هستند فراهم شود( از قبیل اعطای وام های کم بهره و ...) تا آنان نیز بتوانند خدمتگزاری کنند.
صادقی ادامه داد:  وزارت نفت، شرکت های خودرو شازی و دستگاه های ذی‌مدخل دولتی در امر نوسازی تاکسی ها نیز باید تسهیلات ویژه ای فراهم کنند تا این مهم هر چه زودتر اتفاق بیافتد.
صادقی در پایان افزود: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن موید این نکته است که مردم به رغم شرایط و مشکلات موجود پشتیبان نظام ولایی و انقلابیشان هستند و لذا شایسته خدمتگزاری هستند و امیدواریم که ارکان و مسئولان دولتی و شهری این حضور را قدر نهند و تلاش خود را برای خدمتگزاری صادقانه به کار گیرند.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: