• سه شنبه ١٤ فروردين ١٤٠٣-١٣:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦١٨
اقراریان خواستار شد: 7-224

شهردار تهران در خصوص رفع آسیب‌های اجتماعی گزارش دهد

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به حضور کودکان کار در چهارراه‌ها از شهردار تهران خواست تا به وظیفه خود به عنوان دستیار رئیس جمهور در این زمینه عمل کند و در خصوص رفع آسیب‌های اجتماعی گزارش دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرر تهران، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورا ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین (ع) و نیز شهادت جمعی از مستشاران و فرماندهان ایرانی در سوریه در پی حمله ددمنشانه رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: هرچند رژیم صهیونیستی با جنایت و وحشی گری شناخته می‌شود اما به نظر می‌رسد نباید این اقدام وحشیانه، صرفاً با تحلیل‌های ابتدایی و اولیه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. ما به عنوان شورای شهر تهران وظایفی در قبال شهدا داریم که امیدواریم به درستی انجام شود. این شهادت‌ها باعث افتخار است و ما به خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنیم.
رئیس کمیته نظارت شورا در ادامه در خصوص مسئولیت شهردار تهران بر اساس اصل ۱۲۷ قانون اساسی در زمینه آسیب‌های اجتماعی متذکر شد: شهردار تهران، به دلیل این جایگاه و چون شهردار بوده به عنوان دستیار رئیس جمهور در حوزه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران منصوب شده است؛ یعنی شهردار تهران بودن، چنین مسئولیتی را برای او متصور می‌شود. در حال حاضر حدود ۶ ماه از این حکم می‌گذرد و ما تا این لحظه هیچ گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این زمینه دریافت نکرده‌ایم. امیدواریم شهردار تهران با حضور در صحن شورا گزارشی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی در تهران را ارائه دهد. کماکان در چهارراه‌ها شاهد حضور کودکان کار هستیم تصور می‌شد با دریافت حکم از سوی رئیس جمهور، شاهد بهبود این وضعیت باشیم اما تغییر خاصی تاکنون در این باره ایجاد نشده است.
 
 کد خبر: 7-224

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: