• سه شنبه ١٥ فروردين ١٤٠٣-١٦:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٢٣
پیرهادی؛ 12-224

باید پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی داده شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی باید هزینه کاری که انجام داده را بدهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور مردم عزیز در میدان فلسطین در روز گذشته و درخواست مردم از وزارت امور خارجه برای پاسخگویی مناسب به حملات، اظهار کرد: شاید اگر روزی که سردار سلیمانی به شهادت رسیدند، به درستی پاسخ داده می شد امروز شاهد تهدید حمله اتمی از سوی رژیم صهیونیستی نبودیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل پلیدترین و ضعیف ترین کشوری است که در دنیا عرض اندام می کند، یادآور شد: این رژیم غاصب به دنبال کشتن زنان و کودکان است و تا امروز بیش از ۳۰ هزار زن و کودک را به خاک و خون کشیده است.
پیرهادی با بیان اینکه وزارت امور خارجه باید با جدیت بیشتری این موضوع را پیگیری کند، تصریح کرد: دولت هایی که داعیه دار حقوق بشر هستند، کدامیک با حمله به سفارتخانه ها و قتل عام کسانی که در این فضا حضور دارند، موافقند؟ این سکوت یک پیام روشن برای تمام کشورهاست.

وی ادامه داد: این رژیم غاصب و جعلی باید هزینه کاری که انجام داده را بدهد و این هزینه باید به اندازه ای سنگین باشد که اسرائیل فکر نکند که می تواند بزند و برود و ماجرا تمام می شود، ما منتظر پاسخ دولتمردان هستیم و باید در زمان مناسب پاسخی مناسب و قاطع داده شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: