• يکشنبه ١٩ فروردين ١٤٠٣-١٣:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٣١
امانی مطرح کرد: 4-225

تشکر از شهرداری تهران برای ترمیم حقوق کارمندان شهرداری/ ضرورت نظارت بر جابه‌جایی ۲ هزار درخت برای طرح عمرانی

رئیس کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران، با ذکر حدیث «من لا يشكر الناس لا يشكر الله» تذکر خود را آغاز کرد و گفت: از شهردار تهران، برای اجراي تسري ترميم حقوق كار به ساير آيتم‌های حقوق کارکنان شهرداری تهران تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر، ضمن اشاره به موضوع ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران گفت: همه ما پیگیر بودیم و با برداشتن تبصره‌‌ای که در مجلس از تسری حقوق در لایحه بودجه ۱۴۰۳ ممانعت می‌کرد؛ شهرداری تهران تصمیم گرفت این مصوبه را از امسال اجرا کند آن هم با پرداخت معوقات که شور و شوقی را در بدنه کارمندان رسمی و سازمان‌ آتش‌نشانی ایجاد کرده است.
او ادامه داد: جدا از پرداختی کارمندان، این کار تأثیر خوبی در احکام کارکنان شهرداری تهران دارد. فاصله زیادی در احکام حقوقی کارمندان شهر‌داری با سایر کارمندان دولت وجود دارد و هنگام بازنشستگی، حداقل‌ها را دریافت می‌کنند اما این اقدام باعث افزایش حدود ۳ میلیون تومانی کارکنان در حکم حقوقی‌شان خواهد شد. وظیفه دارم وقتی یک کار امید‌بخش صورت می‌گیرد از آقای باقری، معاون منابع انسانی و جناب آقای فروزنده، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران تشکر کنم. 
امانی در ادامه خطاب به رئیس شورا گفت: مدتی پیش بنده به شما درباره نحوه جابه‌جایی درختانی که در طرح‌های عمرانی قرار می گیرند؛ نامه زدم. وقتی می‌خواهیم اینکار را بکنیم نمی‌شود به پیمانکار صدردصد اعتماد کرد. در منطقه ۱۴ به دلیل پلی که قرار است مقابل اتوبان بسیج زده شود؛ حدود بیش از ۲ هزار درخت جابه‌جا شده است. شهردار منطقه اعلام کرد که حوزه فنی و عمرانی با پیمانکار این کار را انجام داده است. بنا شد ما از جایی که این درختان برده شده‌اند بازدید کنیم که آیا دوباره جان می گیرند یا نه. پروژه ضروری است؛ اما دوستان باید دقت کنند وقتی می‌خواهند چنین تصمیم بزرگی بگیرند؛ هم‌ کمیسیون ماده ۷ که اعضای شورا قرار دارند به این راحتی اختیار را به شهرداری واگذار نکرده و خودشان نظارت کنند. در ساخت زیرگذر شهید صیاد شیرازی هم تعداد زیادی درخت جابه‌جا شده است.
این عضو شورا گفت: آیا مجموعه‌ای بر روی این موضوع نظارت می‌کند که اولاً جانمایی درست باشد و ثانیاً نحوه از جا درآوردن این درخت‌ها و بعد کاشتن در جای جدید سبب خشک شدن این تعداد درخت انبوه نشود؟ هم کمیسیون ماده ۷ و شهرداری تهران فقط این کار را به پیمانکاران نسپارند تا درختانی که هزینه زیادی صرف نگهداشت‌شان می‌شود؛ خشک نشوند.
 
کد خبر: 4-225

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: