• يکشنبه ٢٦ فروردين ١٤٠٣-١٥:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٧٥
آقامیری:9-227

اقدام نظامی ایران یک دفاع مشروع بود

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حمله پهبادی ایران به اسرائیل غاصب گفت: اقدام نظامی ایران، پاسخ به عملیاتی است که آنها انجام دادند و بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل، یک دفاع مشروع بود.

به گزرش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران  ضمن عرض تبریک به ملت غیور ایران بابت افتخار آفرینی که شب گذشته توسط دلاورمردان سپاه و ارتش انجام شد، گفت: این همان وعده الهی است که خداوند فرمودند " وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ" (قصص آیه 5) که این وعده الهی لایخلف المیعاد است. ان شاءالله روزی شاهد خواهیم بود که شر این رژیم جعلی از سر ممالک اسلامی کم شود.
او افزود: عملیات شب گذشته یک حمله نیست، یک دفاع مشروع بود. دکترین نظامی ایران دفاع فعال است؛ در صورتیکه دکترین نظامی آمریکا  حمله پیش دستانه است و این دو خیلی با هم متفاوت بوده و از جایگاه فقهی برای ما خیلی اهمیت دارد. اقدام نظامی شب گذشته در واقع پاسخ به عملیاتی است که آنها انجام دادند که بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل انجام گرفت و این اقدام صرفا اهداف نظامی را هدف قرار داده و این خیلی مهم است  متاسفانه اسرائیل در این مدت منازل مسکونی، بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه ها و زیرساخت های غزه را هدف قرار داده و هیچ ممیزی در حمله نظامی ندارند ولی عملیات شب گذشته این اصول را رعایت کرده است.
آقامیری تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب این یک سیلی محکم به دشمن است که از خواب غفلت بیدار شود و این فشار نظامی و جنگ نابرابر و ناجوانمرادنه را با مردم مظلوم فلسطین تمام کنند و دنیای اسلام منتظر این گوشمالی بر علیه رژیم صهیونیستی بود. بعد از 70 سال که فلسطین اشغال شده، این اولین بار است که چنین گوشمالی از طرف ملت های مسلمان انجام می شود و ان شاءالله خداوند شر این رژیم جعلی و فاسد را از سر ممالک اسلامی کوتاه کند.
 
کد خبر: 9-227

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: