• سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣-١٧:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٩٧
آقامیری خواستار شد 16-228

بررسی مجدد تقاطع غیرهمسطح در خیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تقاطع غیرهمسطح در خیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس امکان‌سنجی و بررسی مجدد صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار است تقاطع غیرهمسطح در خیابان برادران شهید ظفرقندی معروف به خیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس اجرا شود؛ اظهار کرد: مردم این موضوع را مطرح کردند که این تقاطع ضرورتی ندارد و با ارسال طومار، فیلم و عکس  درخواستهایی را ارسال کردند. لذا  تقاضا داریم که امکان سنجی و بررسی مجددی در این تقاطع صورت بگیرد. با توجه به اینکه ردیف بودجه به آن اختصاص یافته و کد بودجه دارد،البته من با معاونت عمران و زیرساخت شهرداری صحبت کردم و درخواست کردم که در اسرع وقت بررسی مجدد انجام شود. 
وی افزود: کسانی که در کنار معابر و خیابان های اصلی زندگی و یا فعالیت اقتصادی می کنند؛ باید بدانند که در کنار این معابر شهرداری موظف است خدماتی را به مردم ارائه دهد. لذا ممکن است ایستگاه های اتوبوس در این معابر قرار بگیرد. برخی گلایه داشتند که ایستگاه مقابل فروشگاه آنها قرار گرفته و انتظار داشتند منتقل شود. 
آقامیری با بیان اینکه ممکن است پل عابر پیاده ای برای اجرای یک طرح جابجا شده و این گلایه را داشتند که نباید به جلوی محل کسب ما  منتقل شود؛ خاطرنشان کرد: کسانی که در کنار معابر و بزرگراه ها سکونت دارند و یا مشغول به کار هستند؛ باید بدانند که این از وظایف شهرداری است که  این تأسیسات خدماتی را ایجاد کند.
 
کد خبر: 16-228
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: