• سه شنبه ٤ ارديبهشت ١٤٠٣-٠٩:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٢٨
آقامیری در بازدید از پروژه های عمرانی سازمان نوسازی تأکید کرد

بهره گیری از ظرفیت های باغ راه حضرت زهرا(س) در اجتماعات مذهبی و هنری/ حیات دوباره محله نفرآباد با طرح بازآفرینی

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از باغ راه حضرت فاطمه (س) که از آن به عنوان بزرگترین پیاده راه پایتخت یاد می شود؛ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت تکمیل آن قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر طی سخنانی در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت های بالقوه این  پروژه، خواستار بهره‌گیری از آن در اجتماعات بزرگ هنرمندان و هیئات مذهبی شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص اهمیت این پروژه شهری، یاد آور شد: ایده و طرح اصلی مدیریت شهری از بهسازی و ساماندهی اراضی فوقانی خط آهن تونلی تهران به تبریز، فراهم آمدن مجموعه ای از کاربری های فرهنگی، ورزشی، هنری، تفریحی و آموزشی بوده که تا بدین لحظه پیشرفت فیزیکی بر مبنای برنامه ای داشته و می توان از آن به عنوان یکی از برگهای زرین مدیریت شهری در دوره جدید یاد کرد.
او در حاشیه این بازدید گفت: پروژه بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است؛ به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه‌های آینده مورد بهره برداری شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.
طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت حدود ۱۰ کیلومتر که با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال ۱۳۸۳ شروع شده، با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در حال اجرا است.
آقامیری همچنین در جریان بازدید از پروژه مسکونی، تجاری، فرهنگی و آموزشی آرام در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت. 
پروژه 700 واحدی آرام با مساحت ۴.۳هکتار، با ۱۰۹هزار متر زیربنا  و ۶۰هزار متر مربع مسکونی شامل  ۲۸ بلوک و ۷۵۰ واحد مسکونی،  ۳۰ واحد تجاری و خدماتی مانند مسجد،پارک و مدرسه است.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، ضمن حضور در محله نفرآباد منطقه 20 به همراه شهردار منطقه از طرح تحولی بازآفرینی محله نفرآباد بازدید کرد.
وی گفت: این پروژه یکی از کامل‌ترین پروژه‌های بازآفرینی است که در ابعاد مختلف صورت می‌گیرد. در محله نفرآباد هم مسکن الگو ساخته می شود و هم خدمات در حال افزایش است و موجب می شود این محله حیاتی دوباره بگیرد. 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: