• سه شنبه ٢٥ خرداد ١٤٠٠-٢٠:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨٢٧
محمد سالاری خبر داد:

طرح تفصیلی محدوده سکونتگاهی کن بر سامانه شهرسازی نشست/ پایان بلاتکلیفی چندین ساله اهالی کن

محمد سالاری از بارگذاری طرح موضعی کن بر روی سامانه شهرسازی و پایان بلاتکلیفی چندین ساله اهالی کن خبرداد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اعلام این خبر، گفت: پس از پیگیری های مستمر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران و همراهی معتمدین، ذینفعان و شورایاران محله کن برای تصویب طرح تفصیلی این محله در کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهر سازی و معماری، نهایتا این طرح پس از تاخیر چند ماهه  بر روی سامانه شهرسازی نشست.
محمد سالاری تصریح کرد: ماه ها از تصویب طرح تفصیلی کن گذشته اما نقشه های این طرح و باغات آن روی سامانه طرح تفصیلی بارگذاری نشده بود و بلاتکلیفی شهروندان این محله برای نوسازی املاک را در پی داشت.
وی ادامه داد: شخصا بارها و بارها به شهردار تهران و معاون شهرسازی و معماری ایشان و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری در خصوص تسریع در بارگذاری نقشه های چندین طرح موضعی که نهایی شده و به تصویب رسیده تذکر دادم، چراکه هم شهروندان پشت گیشه شهرسازی بلاتکلیف مانده بودند و نمی توانستند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند، هم مهم ترین دستاوردهای مدیریت شهری این دوره باید در شهر نمود پیدا می کرد.
سالاری افزود: نهایتا پیگری ها  به ثمر نشست و نقشه های طرح تفصیلی کن بر روی سامانه شهرسازی شهر تهران بارگذاری شد، اکنون شهروندان محله کن و می توانند با مراجعه به شهرداری منطقه نسبت به دریافت مجوز ساختمانی اقدام کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: