• يکشنبه ١٤ آذر ١٤٠٠-١٤:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢٣٨
جعفر شربیانی تاکید کرد:

تسریع در اجرای برنامه مناسب سازی شهری از سوی شهرداری تهران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران نسبت به تسریع و توجه بیشتر شهرداری به مناسب سازی شهری برای استفاده معلولان و جانبازان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران جعفر شربیانی در تذکر خود در صحن علنی شورای شهر ضمن تبریک روز جهانی معلولان افزود: یکی از نیازهای معلولان که بارها به آن تاکید کرده اند، ایجاد آسانسور در ایستگاه های مترو است.
وی ادامه داد: این در حالی است که تعدادی از ایستگاه های مترو در شهر تهران  فاقد آسانسور بوده  و همین مساله  معلولان را در استفاده از شبکه مترو دچار مشکل کرده است.
عضو شورای شهر استفاده از علایم صوتی در معابر شهری را دومین نیاز معلولان در تهران دانست و بیان کرد:  استفاده از چراغ راهنمایی گویا تجربه موفقی است که در دنیا انجام شده و حتی به صورت آزمایشی در برخی از تقاطع های شهر تهران نیز مورد استفاده قرار گرفته و نیاز است تا در تمامی تقاطع ها مورد استفاده قرار گیرد.
شربیانی با اشاره به سومین نیاز معلولان  را در شهر تهران یادآور شد: به رغم اینکه  برنامه مناسب سازی شهری از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و شهرداری تهران در این زمینه وظایفی را برعهده دارد و سرپیچی از آن جرم محسوب می شود، باید این قانون بیشتر مورد توجه شهرداری قرار گیرد.
10-29

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: