• دوشنبه ٢ خرداد ١٤٠١-١٨:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٣٠
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران:

لزوم ترویج فرهنگ اهدا عضو در میان شهروندان

علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران در بازدید از مجموعه بیمارستانی مسیح دانشوری بر ترویج فرهنگ اهدا عضو در میان شهروندان تاکید کرد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته به مناسبت روز ملی اهدا عضو از بخش «اهدا اعضای بیمارستان مسیح دانشوری» بازدید و با مدیران و کادر درمانی این مجموعه درمانی گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش نادعلی ضمن گرامی داشت روز ملی اهدا عضو و تقدیر از عملکرد کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری اظهار کرد: تمامی کادر درمان مجموعه مسیح دانشوری از افراد با دانش و ایثارگری هستند که تلاش می کنند در زمیته زندگی بخشی به افراد بیمار کمک شایانی کنند و این مهم با ایثار و تلاش فراوان امکان پذیر است.
وی افزود: اهمیت بخش «اهدا اعضای بیمارستان مسیح دانشوری» اینجا مشخص می شود که کادر درمانی این بیمارستان و مخصوصا این بخش  با تلاش و دقت فراوان تلاش می کنند خانواده ها شاهد مرگ عزیزانشان نباشند؛ نکته حائز اهمیت این است که باید همه ما دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کمک حال کادر درمانی بخش اهدا عضو باشیم، اگر همه شهروندان احساس مسئولیت کنند و در زمینه تشویق به اهدا عضو فعالیت داشته باشند شاید کمتر شاهد داغ دار شدن خانواده ها باشیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: خدا توفیق داد بنده وهمراهان، نیز کارت اهدا عضو را دریافت کنیم و از همه شهروندان درخواست دارم در ترویج این فرهنگ ایثارگری و شایسته پیش قدم باشند تا بتوانیم این فرهنگ نیک را گسترش دهیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: