• سه شنبه ٤ مرداد ١٤٠١-١٤:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٨٣
حبیب کاشانی: 7-۸۱

مشکلات شورا و شهرداری در جلسات مشترک حل می شود

عضو و خزانه دار شورا درخصوص حواشی میان شورا و شهردای متذکر شد و گفت: اختلاف نظرهای شورا و شهرداری را میتوان طی جلسات کوتاهی حل کرد و نیاز نیست که آن را ادامه داده و وقت مردم را بگیریم.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی در هشتاد و یکمین جلسه شورا طی تذکری خطاب به لطف الله فروزنده معاون معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه‌انسانی و امور شورای شهرداری تهران اظهار داشت: من از صحبتهای شما چنین استنباط می کنم که جواب «های» «هوی» است. همچنین شما در اظهاراتتان می فرمایید که اعضای شورا قبل از هر اظهار نظری موضوع در جلسه دو جانبه مطرح و حل شود. این خواسته همه اعضای شورا است. اما ظاهرا شما خودتان به روش دیگری عمل کردید
کاش بیانیه خود را پیش از صدور چک می کردید.
او در همین راستا ادامه داد: روز گذشته یکی از مسئولین شما پیغام گلایه داد. با ایشان تماس گرفتم و گلایه ایشان این بوده که علیه سازمانی سخنی گفته بودم. لذا پاسخ دادم که نه واتساپ دارم و نه در شبکه های اجتماعی دیگری هستم و اگر سخنی بگویم در صحن شورا است چرا باید چنین کاری بکنم؟ ایشان نیز بابت اشتباه خود پوزش خواست. ما انسان ها معصوم نیستیم و همه اشتباه می کنیم.
حبیب کاشانی تاکید کرد: این موضوع مدنظر شما با ده دقیقه بحث در اتاق دکتر امانی قابل حل بود و نیاز نبود وقت مردم را بگیریم و تنش آفرینی کنیم.
چمران نیز در ادامه افزود: قطعا اگر انتقادی شده از سر خیرخواهی بود. اما اینکه عضو شورا سخنی بگوید و سرمقاله همشهری نیز حمله کند درست نیست. البته همشهری مطبوعات است و آزاد است که مطالبی منتشر کند اما نباید این موضوعات ساده را ادامه دهیم و به بحران تبدیل کنیم. چرا که این مشکلات قابل حل هستند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: