• چهارشنبه ٥ مرداد ١٤٠١-١٤:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٩٦
مهدی چمران تاکید کرد:

می‌توان با هوشمند سازی ساختمان ها خطرات را به صفر برسانیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم رونمایی از اپراتور پایش هوشمند اعلام حریق گفت: مجموعه سازمان آتش‌نشانی می‌تواند با بهره گیری از سیستم های نو و هوشمند و اپراتور ها خطرات احتمالی  ساختمان های شهر را به صفر برساند.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین رونمایی از پایش هوشمند اعلام حریق در ساختمان پلاسکو ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان و مخصوصا شهدای پلاسکو خاطر نشان کرد: می‌توان با سیستم های هوشمند و به روز   و با کمک اپراتور ها در به صفر رساندن خطرات ساختمان های شهری اقدام جدی انجام داد.
وی در ادامه گفت: می‌توان از این سیستم و سیستم های مشابه که وجود دارد در ایمنی و سلامت شهروندان نیز در منازلشان به ویژه برای سالمندان در صورت نیاز  بهره گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به تراکم بسیار بالای بازار تهران و انواع مشاغل  که در آنجا وجود دارد، تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری باید با کمک شرکت های معتبر در به حداقل رساندن خطرات احتمالی برای سلامت و ایمنی شهروندان قدم های بسیار موثر و جدی بردارد.
مهدی چمران در پایان سخنان خود گفت: بحث هوشمند سازی شهری را می‌توان در تمام ابعاد شهر انجام داد تا شاهد کمترین حوادث برای شهروندان باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: