• يکشنبه ٨ آبان ١٤٠١-١٤:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٤٤٤
در یکصدو یکمین جلسه شورا مطرح شد: 5-101

عباسی: وظیفه ما در قبال تحرکات شیطانی آگاه سازی است / کاشانی: عمل داعش را بی پاسخ نمیگذاریم

دو عضو شورای شهر تهران به اقدام کوردلانه تروریستی حمله داعش به حرم احمدبن موسی در شیراز واکنش نشان داده و این اقدام را محکوم کردند.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و یکمین جلسه شورا در تذکری با محکوم کردن اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش، به خانواده شهدای این حادثه تسلیت گفته و برای این شهدا علو درجات خواستار شد.
وی با بیان اینکه زمانی که حادثه تلخ شیراز به وقوع پیوست وعزیزان ما بی گناه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: با توجه به اینکه گروه تکفیری داعش مسئولیت این حمله تروریستی را با نشر فیلم و اعلام رسمی بر عهده گرفت، بازهم شیاطین و هم پیمانان و برادران معاویه در عصر امروز بودند که این حادثه را سناریوی کشته سازی اعلام کردند تا ابعاد وخیم این تعرض را به حاشیه ببرند.
عباسی افزود: شیطان کاری جز فریب و نیرنگ ندارد و وظیفه ما هم در قبال این موضوع آگاه سازی است.
وی در ادامه سخنان خود بیان اینکه در برنامه های مدون اعضا بازدیدهایی از مناطق مختلف شهرداری در تمام مناطق پایتخت وجود دارد، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع و برخی نظرات و رفع نقص هایی که با تصمیم اعضای شورا در مقام بازدید کننده از مناطق صورت می گیرد اهمیت دارد تا اعضا گزارشات و دستاوردهای بازدیدهای خود از مناطق را بصورت مکاتبه در اختیار کمیسیون های شورا قرار دهند، در این صورت می توانیم در جریان مسائل مهم و حیاتی مطرح شده در این بازدیدها باشیم.
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد: ما حادثه تلخ شاهچراغ و شهدای عزیزمان را در شورا و شهرداری با کار عالمانه و مجاهدانه، خدمت به مردم، رشد و شکوفایی شهر تهران، اتمام کارهای باقی مانده، کیفیت بخشی به خدمات شهری و زندگی شهر تلافی و جبران خواهیم کرد.
 
عمل ننگین داعش را بی پاسخ نمیگذاریم
در ادامه حبیب کاشانی خزانه دار شورای شهر تهران نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز و بزرگداشت مقام شهدای این رخداد جانکاه اظهار کرد: این حادثه غم بزرگی بر دل ما و مردم ایران نشاند ضمن آنکه برای خودم بنده هم این احساس شرمندگی است که باید عمل مان را در جایی صرف کنیم که مانع از گذاشتن غم بر دل مردم باشد.
وی از فاطمیون، زینبیون و مردم ایران برای ورود داعش و وقوع حادثه خونین حرم شاهچراغ عذر خواهی کرد و ضمن تسلیت به خانواده های این شهدا گفت: بهیچ وجه نمیگذاریم خون پاک این شهدا بی پاسخ بماند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: