• يکشنبه ٢٢ آبان ١٤٠١-١٤:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٥٣٦
سروری مطرح کرد: 12-105

عدم تبلیغات محیطی مناسب برای مصوبه پاداش خوش حسابی عوارض شهری / رسانه ها به عنوان مجاهدان جهاد تببین در خط مقدم مطالبه گری حرکت کنند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص قصور شهرداری در مورد عدم تبلیغات مناسب و کافی برای مصوبه پاداش خوش حسابی عوارض شهرداری، تذکر داد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری رئیس شورا در یکصد و پنجمین جلسه این شورا در خصوص مصوبه پاداش خوش حسابی عوارض شهرداری که اولین بازه زمانی آن از بیستم آبان ماه تا بیستم آذرماه شروع می‌شود، تذکر داد: متاسفانه ما تبلیغات قابل قبولی در این زمینه در شهر تهران مشاهده نمی‌کنیم. با توجه به این که مصوبه مذکور می‌تواند کمک قابل‌ملاحظه‌ای به درآمدهای شهرداری داشته باشد، طبیعی است که باید تبلیغات مناسبی نیز برای آن صورت بگیرد که متاسفانه ما آن را در سطح شهر و در تبلیغات شهرداری مشاهده نمی‌کنیم. امیدواریم که دوستان این موضوع را مرتفع کنند.
 
رسانه ها به عنوان مجاهدان جهاد تببین در خط مقدم مطالبه گری حرکت کنند
سروری در ادامه در قالب درخواستی دوستانه از اهالی رسانه بیان کرد: دوستان رسانه‌ای ما مجاهدان جهاد تبیین بوده و در خط مقدم مطالبه‌گری حرکت می‌کنند، لذا انتظار ما این است که در متن حرکت کرده و به حاشیه نروند.
وی افزود: ۷۵ هکتار زمین در منطقه ۱۹ آزاد و رفع تصرفات غیرقانونی شده است، این موضوع مهم و البته قابل توجهی است اما شاهد بودیم که اهالی رسانه به جای پرداختن به این اصل، به نکته‌ای درخصوص پوشش نیروهای شهرداری در مصاحبه شهردار پرداخته و آن را بزرگنمایی کرده‌اند با این مضمون که لباس‌های نیروها شبیه به پوشش نیروهای انتظامی بوده است. در اینجا اصل ماجرا که آزاد سازی 75 هکتار زمین بوده رها شده و به حاشیه پرداخته شده است.
نایب رئیس شورا ادامه داد: نوع پوشش برای حفاظت از جان نیروها بوده چرا که متصذفان غیرقانونی خطرناک هستند و با استخدام برخی از افراد شرور اقدام به تصرف غیرقانونی می‌کنند. جان مردم و جان نیروهایی که این کار را انجام می‌دهند مهم است. این مسئله چقدر می‌تواند اهمیت داشته باشد؟ چرا از آن ۷۵ هکتار زمین آزاد سازی شده سوالی پرسیده نشده است؟ اما باید از این اقدام شهرداری تقدیر و تشکر کنیم چرا که کار درستی انجام شده است. 
سروری در ادامه با بیان اینکه این اقدام شجاعانه و انقلابی شهرداری باید مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گرفت، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم به اهالی رسانه تذکر دهیم اما درخواست و توقع ما آنان این است که به جای حاشیه به متن مسائل بپردازند و تلاش کنند فضای عمومی شهر را در جهت انجام ماموریت‌های خدمت مدار قرار دهند؛ مجددا از رسانه‌هایی که در این زمینه اقدامات موثری انجام داده‌اند، تشکر کرده و از دوستان رسانه‌ای که حاشیه‌سازی می‌کنند توقع می‌رود به رسالت‌های رسانه‌ای خود بیشتر توجه کنند.
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه ضمن تایید تذکر سروی تصریح کرد: یکی از بندهای لایحه‌ای که هفته پیش تصویب شد همان پیوست تبلیغی بوده است. تذکرات حضوری و تلفنی متعددی مبنی بر انجام اقدامات جدی در این زمینه انجام شده است؛ اینکه این مصوبه را اعلام کنیم اما کسی متوجه نشود، فایده‌ای ندارد. این تذکر درست است و باید روی پیوست تبلیغی و اطلاع رسانی آن کار شود. این مسئله‌ای نیست که نقل محافل شده و در همه جا بازگو شود، بلکه باید اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت بگیرد.
چمران در ادامه اظهارات خود در مورد اقدام پاکسازی منطقه 19 نیز بیان کرد: من از فرصت ایجاد شده، استفاده کرده و مجددا از شهردار منطقه ۱۹ تشکر می‌کنم که بسیار در این باره زحمت کشیده است و امیدواریم که این پاکسازی هرچه زودتر تمام شود. از تلاش‌های شهردار منطقه ۵ نیز تشکر و قدردانی می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهرر تهران در پایان ضمن ابراز امیدواری از تداوم این اقدامات، بیان کرد: امیدواریم این اقدامات به موق صورت بگیرد تا از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود. همانطور که گفته شد این اقدامات تبعات خطرناکی دارد و عده‌ای حرفه‌ای در این زمینه، تلاش می‌کنند با رفتارهای ناهنجار از این مسئله سوءاستفاده کردهو به سودهای کلانی دست یابند. امیدواریم تمام کسانی که در زمینه جلوگیری از این اقدامات غیرقانونی فعالیت می‌کنند، موفق باشند. قطعا و یقینا ملت قدردان زحمات آن‌ها هستند.
 
انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: