• سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣-١٦:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٩٣
در صحن شورا مطرح شد: 13-228

واکنش به اظهارات اهانت آمیز برخی مدیران شهرداری

شورای اسلامی شهر تهران، نسبت به اظهارات اهانت آمیز برخی از مدیران شهرداری به اعضای شورای اسلامی شهر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پاسخ ایران به تجاوز اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: بزرگترین افتخار تاریخ ایران به وجود آمد و ما شاهد هستیم با عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام، یکی از اتفاقات بزرگ تاریخی رقم خورد. دشمن در تلاش است این موضوع را با موضوعات حاشیه‌ای به چالش بکشد و ما ۲۱ نفر که از نمایندگان انقلابی و دلسوز هستیم؛ نباید مسائل حاشیه‌ای را به گونه‌ای مطرح کنیم که فردا شبکه های ایران اینترنشنال و بی بی سی، با این موارد آثار آن اقدام را خنثی کنند.
سروری در ادامه در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص اظهارات یکی از مدیران شهرداری در فضای مجازی نیز توضیح داد: برداشت ما از اظهارات این عضو شورا این بود که وی قصد اهانت نداشته و متن اظهارات به خوبی تنظیم نشده بوده است. فرد دیگری که آن را منتشر کرده، اقدام درستی انجام نداده است. بزرگترین اقدام در مدت اخیر انجام شد و نباید با موضوعات حاشیه‌ای آن را تحت‌الشعاع قرار دهیم.
 
امانی: ضرورت برخورد جدی با مدیران توهین‌کننده به اعضای شورا  
عضو دیگر شورای شهر تهران نیز با اشاره به اظهارات نا متناسب و اهانت آمیز برخی مدیران شهرداری تهران به اعضای شورای شهر در فضای مجازی، خواستار برخورد جدی با مدیران توهین‌کننده شد.
وی گفت:‌ در ماه گذشته سه مرتبه مدیران شهری در پی تذکر قانونی اعضای شورا،‌ توییت زدند و توهین کردند. در واکنش به تذکر من،‌ آقای اقراریان و خانم نجفی. برای من که اصلاً اهمیتی ندارد؛ اما این بار به خاطر نوع اهانتی که به خانم نجفی شد و جایگاه ایشان به عنوان فرزندان شهید،‌ همانند خانم سلیمانی،‌ اصلاً نباید عبور کنیم.
 
کد خبر:13-228

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: