• سه شنبه ١٤ فروردين ١٤٠٣-١٣:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦١٦
سروری:5-224

راهپیمایی روز قدس امسال یک همایش بین‌المللی و متفاوت خواهد بود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران راهپیمایی روز قدس امسال را متفاوت و یک همایش بین‌المللی خوانده و از ملت عزیز و انقلابی ایران دعوت کرد تا در این همایش حضور یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نایب رئیس شورا ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سرداران پر افتخار قدس در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سرکنسولگری ایران در دمشق، اظهار داشت: واقعیت این است که اسرائیل غاصب، درمانده بوده و در حالی با یک حزب کوچک همچون حماس در جنگ است که وعده داده بود در دو هفته، مسئله را حل و فصل خواهد کرد. امروز اقدام به نسل کشی و به هم ریختن تمام قواعد بین‌المللی می‌کند و متأسفانه چشم‌های ظاهرا کور مجامع بین‌المللی به راحتی از کنار آن عبور می‌کند.  در واقع رژیم صهیونیستی با این انفعال و درماندگی در تلاش است جبهه‌های جدیدی را ایجاد کند تا شکست فاحشش در مقابل حماس قهرمان کمتر دیده شود؛ به بازماندگان عزیزان از دست رفته این حادثه تسلیت می‌گوییم و امیدواریم اسرائیل طعم تلخ انتقام جمهوری اسلامی را ببینند که حتما خواهند دید.

سروری در ادامه از برگزاری مراسم‌های افطاری ساده در بلوار کشاورز توسط شهرداری تشکر کرده و بیان داشت: در این مراسم‌ها جلوه‌های زیبایی از بیانات رهبر انقلاب در رابطه با افطاری ساده و آسان در این برنامه مشاهده شد، استقبال بسیار باشکوه مردم نیز قابل تقدیر بود.

نایب رئیس شورا در ادامه اظهاراتش از پخش دو برنامه ویژه ماه مبارک رمضان نیز تشکر کرد و گفت: دو ویژه برنامه «محفل» و «زندگی پس از زندگی» روند جدیدی را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرد که نتیجه آن را در اجتماع صد هزار نفری مردم در ورزشگاه آزادی مشاهده کردیم. این یک اقدام بی بدیل و یک افتخار بزرگ برای جمهوری اسلامی بود که اجتماعی از جریان قرآنی را در ماه مبارک رمضان با زبان روزه ایجاد کرد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه روز قدس امسال با سال‌های پیش متفاوت است، تصریح کرد: از ملت عزیز و انقلابی‌مان برای حضور در این راهپیمایی دعوت می‌کنیم؛ تصور می‌شود یک همایش بین‌المللی در تمام دنیا و به ویژه در کشورهای اسلامی به این مناسبت رخ خواهد داد، طبیعی است که پیش‌قراول این اقدام بزرگ، جمهوری اسلامی ایران است.

 

کد خبر: 5-224

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: