• يکشنبه ١٣ اسفند ١٤٠٢-١٠:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥١٩
سروری: 3-219

بزرگترین پویش تحریم قرن به تعبیر رسانه‌ها، توسط ملت ایران شکست خورد/ عزم شورا و شهرداری برای تحقق مهمترین مطالبه مردم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تقدیر از حضور و حماسه آفرینی مردم در انتخابات، افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی را نمایانگر عزم شورا و شهرداری در تحقق مهمترین مطالبه شهروندان خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نایب رئیس شورا با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: به نوبه خود حماسه حضور و مشارکت مردم در انتخابات را به ملت شریف ایران ومقام معظم رهبری تبریک می‌گویم؛ خبرنگاران خارجی به ایران گسیل شده بودند که عکس شعب خالی از مردم را ارائه کنند اما در اوج ناباوری شعبی را ملاحظه کردند که مملو از جمعیت بود و فرآیند رای گیری و حضور مردم در برخی از این شعب، تا پاسی از شب ادامه داشت. 
سروری ادامه داد: این اتفاق که به تعبیر رسانه‌ها که اعلام کردند بزرگترین پویش تحریم قرن توسط ملت ایران شکست خورد؛ به واقع افتخار بزرگی است. با همه مشکلات و با همه سختی‌ها و صعوبت‌هایی که در زندگی مردم وجود دارد؛ اما مردم وفادار، انقلابی و ایثارگر علیرغم میل باطنی دشمنان، در شعب حاضر شده و یک حماسه بزرگ را خلق کردند؛ این یک اتفاق بزرگ در تاریخ ملت ایران است که ماندگار خواهد شد. 
نایب رئیس شورا در ادامه اشاره‌ای نیز به افتتاح ورودی دوم شهید دادمان و مهمتر از آن پروژه توسعه شمال غربی خط هفت گفت: این پیام خوبی برای مردم غرب تهران است چرا که آن‌ها بارها در این مورد گله داشتند که خطوط ریلی در غرب تهران دارای فقر است؛ این اقدام، اقدام مبارکی است به این دلیل که ما سال جاری با یک پروژه حمل و نقلی آغاز کرده و به پایان می‌بریم تا نمایانگر عزم راسخ شورا و شهرداری برای محقق ساختن مهمترین مطالبه مردم در تهران یعنی توسعه حمل و نقل ریلی، کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشد. از تمام کسانی که در این زمینه تلاش کردند؛ تقدیر و تشکر می‌کنیم. 
 
کد خبر: 3-219

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: