• يکشنبه ٦ فروردين ١٤٠٢-٢٣:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٣٥١
علوی در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران؛

گردشگری در شهرداری تهران از یک نگاه فراغتی به یک موضوع و دغدغه اصلی تبدیل شود

رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران بر تبدیل گردشگری به یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی ضمن بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف ستاد و اطلاع از برنامه ۷ای نوروزی شهرداری تهران گفت: در دوره جدید مدیریت شهری تلاش کرده‌ایم تا موضوع گردشگری در شهرداری تهران از یک نگاه فراغتی به یک موضوع و دغدغه اصلی تبدیل شود.

علوی تصریح کرد: برای ایام نوروز ۱۴۰۲ نیازمند برنامه‌ریزی‌های پایدارتری بودیم و همزمانی این ایام با ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را می‌طلبید که با توجه به این مسایل با تدبیر ستاد گردشگری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، برنامه های خوب و ویژه ایی برای ایام نوروز پیش‌بینی شد.

عضو شورای شهر تهران افزود: ما باید بپذیریم که گردشگری موضوعی صرفا فراغتی نیست و موضوعی تخصصی با ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... است.

علوی خاطر نشان کرد: شعار مدیریت شهری در دوره جدید بر این بوده است که تهران از یک مبدا و معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود. 

وی افزود: تلویزیون برنامه ایرانگردی دارد اما در آن تهران را نشان نمی‌دهد و دلیل آن این است که تهران را یک پایتخت سیاسی می‌دانیم و توجه به مسایل فرهنگی و تاریخی این شهر کم‌رنگ است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: