• سه شنبه ١٦ خرداد ١٤٠٢-١٣:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٦٧
معدنی پور: 7-152

هرگونه عزل و نصب مدیران محلات می بایست براساس دستورالعمل باشد/ اولویت در انتخاب مدیران محلات با مدیران کنونی درحال خدمت است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه اولویت در انتخاب مدیران محلات با مدیران کنونی درحال خدمت است، گفت: هرگونه عزل و نصب مدیران محلات می بایست براساس دستورالعمل صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای ششم، در تذکری درخصوص برکناری مدیران محلات گفت: براساس گزارشات واصله برکناری مدیران محلات که در برخی از محلات انجام شده بدون نامه کتبی و به صورت شفاهی صورت گرفته است، در روند این موضوع بعضا معاونین فرهنگی و اجتماعی مناطق نیز از دلایل برکناری این مدیران اظهار بی اطلاعی کرده اند.
وی با اشاره به تبصره هشتم ماده ۴ نظام نامه مشارکت محله ای شهروندان در مدیریت شهري بیان داشت: هرگونه عزل و نصب مدیریت محله می بایست براساس دستورالعمل هایی باشد که به شورا ارسال می شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با استناد به تبصره 6 همین ماده افزود: در معرفی و انتخاب مدیران محلات اولویت با مدیران کنونی درحال خدمت است.
معدنی پور در پایان از شهرداری تهران خواستار بررسی موضوع و ارسال دلایل برکناری مدیران محلات فعلی و مستندات مربوطه و همچنین دستورالعمل‌های مربوطه به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: