• سه شنبه ١٧ مرداد ١٤٠٢-١٦:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢٩٠
سروری در خصوص حادثه ساختمان های منطقه 19:16-168

نگرانم در حادثه اخیر اصل موضوع در حاشیه قرار گیرد

نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص تخریب ساختمان های منطقه 19 با بیان اینکه کار بزرگی صورت گرفته؛ یادآور شد: ما نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز هشدار دادیم و اعضای شورای شهر تهران در محل این ساخت و سازها حضور داشتند و همه واکنش مثبتی داشتند. اما نگرانم که حادثه موجب شود که اصل موضوع در حاشیه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر تهران، پرویز سروری در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر با اشاره به تشکیل کمیته ارزیابی پس از حادثه پلاسکو، اظهار کرد: تا مشکل به صورت ریشه ای حل نشود؛ باز هم چنین حوادثی رخ می دهد و باید از این حادثه دردناک فرصتی ایجاد کنیم تا موارد ارزیابی شود.
وی افزود: جرم انگاری ساخت و سازهای غیرمجاز از درخواست های مقام معظم رهبری است و این ظرفیت وجود دارد و بنده از شورای عالی استانها حتما موضوع را پیگیری خواهم کرد.
سروری با بیان اینکه کار بزرگی صورت گرفته و بنده نگرانم، یادآور شد: ما نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز هشدار دادیم و اعضای شورا در محل این ساخت و سازها حضور داشتند و همه واکنش مثبتی داشتند اما نگرانم که حادثه موجب شود که اصل موضوع در حاشیه قرار بگیرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این ساختمان به اندازه ای ناایمن بود که با کمترین تکانه فروریخت، یادآور شد: با اسکان شهروندان در این ساختمان ها هر لحظه باید منتظر یک بمب ساعتی باشیم؛ لذا نباید اجازه دهیم که حاشیه بر اصل پیشی بگیرد.
وی افزود: در زمان پلاسکو شهردار در محل حادثه و در دل آتش بود اما مسئله استعفای شهردار و مسائل حاشیه ای را مطرح می کردند؛ لذا نباید به حواشی پرداخت و نباید اجازه دهیم فاصله ایجاد شود و در کنار یافتن مقصران، تخریب با قوت ادامه پیدا کند تا بتوانیم هرچه سریعتر این منطقه ناایمن را ایمن کنیم.

 

گزارش تصویری این جلسه را در لینک زیر ببینید:

yun.ir/gnpc1e

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: