• شنبه ١ مهر ١٤٠٢-٠٦:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٥٣٩
زهرا شمس‌احسان

دفاع مقدس؛ شناسنامه اسلامی و ملی ایرنیان

همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «جنگ هشت ساله، ما را قوی‌تر کرد. اگر جنگ هشت ساله نبود، این سرداران شجاع، این مردان برجسته نشان داده نمی‌شدند، در بین ملت بروز نمی‌کردند؛ این حرکت عظیمِ مخلصانه‌ مردم مجال بروز و ظهور پیدا نمی‌کرد»، هشت سال دفاع مقدس ایران را قوی‌تر از گذشته کرده و امروز دشمنان جرأت کوچک‌ترین نگاه کج به کشورمان را ندارند.
در این میان بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تلاش برای یادآوری رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در آن دوران درخشان، ضامن تداوم آن جریان انسان‌ساز در مقطع کنونی و نماد عینی تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
به طور قطع هم‌افزایی و تلاش جمعی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، زمینه‌ساز صیانت از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و فرهنگی ایران اسلامی در مقابل جنگ شناختی و هجمه‌های همه‌جانبه دشمنان این مرز و بوم در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.
هشت سال دفاع مقدس تا همیشه تاریخ بر تارک انقلاب شکوهمند اسلامی، همچون نگینی تابناک خواهد درخشید و چراغ راه ملت ایران در عبور از گردنه‌های سخت و پرخطر خواهد بود.
امروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ارزش های آن، نشان از توانمندی‌های روزافزون و بالنده نیروهای مسلح و آمادگی کامل آنان برای دفاع از ایران اسلامی دارد.
امید است که بتوانیم با گرامی‌داشت هر چه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس، در مسیر صیانت از آرمان‌های والا و متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و همچنین ادای احترام به جایگاه رفیع جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم ایثارگران، سرافرازی همیشگی ملت بزرگ ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم».

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: