• يکشنبه ١٠ دی ١٤٠٢-١٢:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٨٦
سروری:8-204

نهم دی روز پر افتخار ملت ایران / تقدیر از موضع وزیر کشور در قبال تاکسی های اینترنتی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن گرامیداشت روز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت، این روز را به ملت ایران، خصوصاً شهروندان تهرانی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: نهم دی یکی از روزهای پر افتخار تاریخ کشور ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و چهارمین جلسه صحن شورا، با تبریک نهم دی ماه، روز بصیرت، به عنوان مسئول کمیته انتخابات مجلس در سال 88 ، به نکاتی پیرامون فتنه 88 اشاره نمود.
وی خاطرنشان کرد: تقریباً ما با همه‌ شخصیت های تأثیرگذار، مراجع عظام تقلید و همه افرادی که می توانستند به نوعی در این رابطه نقش داشته باشند؛ در سال 88 جلسه داشتیم که به سه مورد از این دیدارها به طور خلاصه اشاره می کنم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه‌ای که با میرحسین موسوی داشتیم؛ بحث طولانی پیرامون ادعای تقلب و دلایلی که نمایندگان ارائه می دادند، صورت پذیرفت.
در آخر این جلسه، موسوی اقرار نمود که اگر تمام ملت ایران، بگویند تقلبی در کار نبوده، من می گویم تقلب شده. که ما با شنیدن این جملات، متوجه شدیم ادامه بحث با ایشان سودی نخواهد داشت.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه، به جلسه‌ای که با سید محمد خاتمی، رئیس جمهور اسبق ایران، در سال 88  و پیرامون موضوع انتخابات تشکیل شده بود، اشاره کرد و افزود: آقای خاتمی توضیح مفصلی داده و با اشاره به هشت سال دوره ریاست جمهوری خود، خاطرنشان کرد: من میدانم که امکان تقلب در ایران وجود ندارد؛ ممکن است تخلفی سر بزند، اما امکان تقلب به علت حضور هیأت نظارت، وجود شورای نگهبان و هیأت اجرایی، وجود ندارد.
سروری با اشاره توصیه سیدمحمد خاتمی به میرحسین موسوی مبنی بر آنکه قبل از ایراد خطبه توسط مقام معظم رهبری، بهتر است موضوع را به ایشان ارجاع دهید چرا که یقیناً ایشان گروهی را مأمور خواهند کرد تا هرآنچه که واقعیت باشد، کشف و بازگو شود؛ که متأسفانه موسوی از پذیرش این توصیه سر باز زد.
وی افزود: ما در آن جلسه به آقای خاتمی گفتیم که شما رئیس جمهور بودید و به نوعی حامی میرحسین موسوی، بهتر است همین نقطه نظرات را با رسانه ها در میان بگذارید که مثل آبی بر آتش فتنه است؛ ولی متأسفانه او نیز نپذیرفت.
سروری در آخرین اشاره به این سلسله جلسات سال 88 ، از جلسه با مرحوم هاشمی رفسنجانی یاد کرد و گفت: آقای هاشمی گفته بودند که من و مقام معظم رهبری، روی مسائل مختلفی بحث می کنیم؛ بعضی مواقع هم بحثمان به نتیجه نمی رسد و هر دوی ما روی نظر خود، استوار می مانیم. اما بنده در مواردی که اختلاف نظری وجود دارد؛ در اجرا و عمل از نظر رهبری تبعیت می کنم.
این عضو شورا خاطرنشان کرد: در آن جلسه سردار کوثری به آقای هاشمی گفتند: شما اگر همین اقدام را در این فتنه انجام بدهید؛ مسئله حل می شود و اگر اختلاف نظری در این موضوع بین شما و مقام معظم رهبری وجود دارد و شما از ایشان تبعیت کنید؛ این مشکل حل می شود و آن دسته از مردمی که سردرگم اند؛ نجات پیدا می کنند. که متأسفانه ایشان هم در این موضوع، بر موضع خود پافشاری کردند.
اما در نهایت، مردم ما با بصیرت، خواصی را که به وظیفه خود عمل نکردند را کنار زدند و با حمایت از مواضع رهبری، توانستند فتنه 88  را پشت سر بگذارند و کشور به آرامش و روند طبیعی خود بازگشت.
سروری افزود: با حماسه نهم دی، ما توانستیم از بروز بدعت های بعدی انتخابات جلوگیری کنیم تا شخص به جای قانون، نظرات خود را به جامعه تحمیل نکند.
این عضو شورا، ضمن تشکر از وزیر کشور، از اعلام موضع او در قبال تاکسی های اینترنتی تقدیر نمود و با ذکر تذکرات مکرر چمران، رییس شورای اسلامی شهر، مبنی بر ساماندهی و تنظیم قیمت تاکسی های اینترنتی، از موضع صریح وزیر کشور، در قبال واگذاری ساماندهی تاکسی های اینترنتی به شهرداری ها، تقدیر و تشکر نمود و همچنین ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ، از پویش حمایت از مادران زندانی مالی و نقش شهرداری تهران در آن، تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که این پویش با جدیت بیشتر حمایت و توسعه پیدا کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: