• سه شنبه ١٧ بهمن ١٤٠٢-١٦:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٢٩
با بررسی بودجه دو معاونت شهرداری صورت گرفت:

پایان بررسی بودجه معاونت‌ها و واحدهای شهرداری در کمیسیون برنامه و بودجه

امروز در ۲ نوبت، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به منظور بررسی بودجه معاونت برنامه‌ریزی و امور شوراها و خدمات شهری شهرداری تهران برگزار و بررسی بودجه مناطق، معاونت‌ها، واحدها، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، صبح امروز سه شنبه (۱۷ بهمن ماه) جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی، رئیس کمیسیون؛ مثم مظفر، ناصر امانی و احمد صادقی، اعضای کمیسیون؛ مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی و امور شوراها و امیر شهرابی، مدیرکل بودجه شهرداری تهران به منظور بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری در دو نوبت برگزار شد.
جلسه کمیسیون در نوبت صبح با هدف بررسی بودجه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شوراها و زیرمجموعه‌های این معاونت که شامل شرکت خدمات اداری شهر، شرکت شهر سالم، مرکز نوسازی و تحول اداری و اداره کل رفاه می‌شود؛ برگزار شد.
مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران با حضور در جلسه کمیسیون به بیان برنامه‌‎های در نظر گرفته شده برای سال ۱۴۰۳ پرداخت از بودجه پیشنهادی در لایحه بودجه دفاع کرد. بودجه این معاونت نیز در جلسه کمیسیون جمع‌بندی و نهایی شد.
در نوبت عصر، بودجه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در دستور کار اعضای کمیسیون قرار گرفت و بودجه زیر مجموعه‌های این معاونت، شامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان بهشت زهرا، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز، سازمان زیباسازی شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند، سازمان میادین میوه و تره‌بار، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل و شرکت شهربان و حریم‌بان، بررسی شد.
حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری با حضور در جلسه کمیسیون ضمن بیان پروژه‌های سال ۱۴۰۳ خود و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال آینده، از بودجه پیشنهادی معاونت خود دفاع کرد. در نهایت بودجه این معاونت هم جمع‌بندی و نهایی شد.
به این ترتیب بررسی بودجه مناطق ۲۲گانه، معاونت‌ها، واحدها، سازمان‌ها و شرکت‌ها انجام شد و از فردا جلسات کمیسیون به منظور جمع‌بندی تبصره‌‎ها و بودجه تمام بخش‌های شهرداری تشکیل خواهد شد و پس از دریافت نظرات کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر در بخش‌های مختلف، نهایتاً هفته آینده، لایحه بودجه تقدیم کمیسیون تلفیق می‌شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: