• يکشنبه ٢٧ اسفند ١٤٠٢-١١:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٨٩
علوی خبر داد:4-223

افزایش ساعات بازدید از اماکن گردشگری و میراثی تهران تا بعد از افطار

رئیس کمیته گردشگری شوراي اسلامي شهر تهران گفت: زمان بازدید از خانه موزه ها، اماکن گردشگری و میراثی شهر تهران تا بعد از افطار هم افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورا با اشاره به مقارن شدن عید نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به خودم و همه همکارانم در حوزه فرهنگی و اجتماعی و شهرداران مناطق توصیه می‌کنم که اقشار ضعیف را فراموش نکنیم.
وی افزود: در این شهر ۱۰ میلیونی افرادی هستند که گرفتاری هایی دارند و ما این مهم را در گرفتاری‌های شب عید فراموش نکنیم که یاری رساندن به آنان همانگونه که در روایات آمده ثوابی چند برابری دارد.
رئیس کمیته گردشگری شوراي اسلامي شهر تهران همچنین با اشاره به برنامه های متنوع مدیریت شهری برای شب عید و ایام تعطیلات نوروزی برای خانواده ها تأکید کرد که حجم این برنامه ها با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان افزونی یابد.
علوی همچنین از خانوار تهرانی برای بازدید از بوستان ها و امکان میراثی و گردشگری شهر تهران دعوت و خاطرنشان کرد زمان بازدید از خانه موزه ها، امکان گردشگری و میراثی شهر تهران تا بعد از افطار هم افزایش یافته است.
 
ضرورت جلب مشارکت تهرانی‌ها برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان
رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران، همچنین با تأکید بر ضرورت جلب مشارکت مردم در شهر تهران برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان، طی تذکری با اشاره به سیل در سیستان و بلوچستان گفت: بدون شک باید نهادهای مشارکتی موجود در شهرداری تهران برای مردم و علاقه مندان جهت کمک به مردم سیستان و بلوچستان، برنامه داشته باشند. 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات و فعالیت های سمن‌ها و NGOها جهت یاری رساندن به مردم سیستان و بلوچستان گفت: سمن ها و گروه های جهادی در ستاد سمن ها پای کار آمدند و اقداماتی را صورت دادند که گام بعدی ارتباط با مجموعه استانی بود که زمان زیادی صرف شد.
علوی معتقد است مدیریت شهری می‌تواند حلقه مفقوده ارتباط سمن ها و گروه های جهادی با دیگر نهادها و سازمان ها را به خوبی حل و فصل کند. 
او در پایان گفت: پیشنهاد من این است که علاوه بر مبلغ، جلب مشارکت شهروندان نیز در دستور کار قرار بگیرد.
 
کد خبر: 4-223

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: