• سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣-١٤:٠٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٦٨٧
بابایی متذکر شد 6-228

برگزاری مراسم افطاری وظیفه سازمان زیباسازی نبود/ وضعیت نگهداشت فضای سبز قابل قبول نیست

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تقدیر از برگزاری مراسم افطاری در ایام ماه رمضان در بلوار کشاورز، نسبت به انجام این اقدام از سوی سازمان زیباسازی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ضمن تشکر از خدمات شهرداری برای فراهم آوردن شرایط برای ورود به سال جدید در قالب انتقاد به نکاتی اشاره کرده و گفت: آذین بندی جهت ورود به سال جدید و ماه مبارک رمضان آنطور که باید و شاید انجام نشد و نسبت به سال‌های گذشته با تأخیر انجام شد که باید به این موضوع توجه جدی شود. 
بابایی برگزاری افطاری در ماه مبارک رمضان در بلوار کشاورز را یک اقدام فرهنگی بسیار خوب خوانده و بیان کرد: بخش اعظم فضاهای تبلیغاتی شهر تهران صرفاً به همین یک اقدام فرهنگی اختصاص یافت یعنی حجم تبلیغات با اقدام انجام شده همخوانی نداشت و متأسفانه از ظرفیت فضاهای تبلیغاتی برای سایر اقدامات فرهنگی و ظرفیت گردشگری شهر تهران استفاده نشد که باید این مورد نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد. 
وی در ادامه با طرح این سئوال که چرا این اقدام توسط سازمان زیباسازی انجام شده است؛ متذکر شد: شاید یکی از دلایلی که سازمان زیباسازی در انجام وظایف خود تأخیر داشت این بود که مشغول به انجام اقدامات دیگر بود. وظیفه این سازمان زیباسازی حوزه کالبدی و معماری شهر تهران است و این در حالی است که اجرای کار فرهنگی به این سازمان محول شد. در واقع این وظیفه معاونت فرهنگی و اجتماعی بود. 
بابایی در خصوص مسائل مربوط به فضای سبز گفت: در حوزه نگهداشت فضای سبز وضعیت آنطور که باید قابل قبول نیست، توسعه با سرعت خوبی پیش می‌رود اما اقدامات در خصوص نگهداشت فضای سبز به ویژه در خصوص چمن کاری در عرصه‌های تفرجی از سرعت لازم برخوردار نیست و این بخش مورد غفلت واقع شده است. لذا درخواست می‌شود به این مسئله نیز رسیدگی شود. 
 
کد خبر: 6-228

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: