• يکشنبه ٢٠ اسفند ١٤٠٢-١١:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٥٢
بابایی مطرح کرد3-221

انتقاد از تردد خودروهای مسئولین در خطوط ویژه اتوبوسرانی/ در جمهوری اسلامی نظام ارباب رعیتی نداریم

نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، با انتقاد از تردد خودروهای برخی مسئولان، به ویژه در روزهای پر ترافیک در خطوط ویژه اتوبوسرانی شهر تهران، تأکید کرد: خودروهای مسئولین، بیشتر از اتوبوس ها در خطوط ویژه اتوبوس تردد دارند و این در حالی است که در جمهوری اسلامی، نظام ارباب و رعیتی نداریم و اگر هم داشته باشیم؛ مردم ارباب و مسئولین رعیت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی روز یکشنبه در جریان دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در زمان تذکر خود، با اشاره به روزهای پایان سال و ترافیک سرسام آور در تهران، اظهار داشت: کم و بیش اتوبوس های نو در خطوط اتوبوسرانی دیده می شود و امیدواریم خودرو سازان به وعده های خود بیشتر عمل کنند و شاهد تردد تعداد بیشتری از اتوبوسهای نو در شهر تهران باشیم.
وی ادامه داد: نکته ای که تذکر دادن آن را ضروری می دانم و تا کنون نیز برای اعلام آن تامل کرده ام، این است که در خطوط ویژه بیش از اینکه اتوبوس ببینیم خودرو های مسئولین را می بینیم؛ که چراغ های گردون استفاده می کنند و در خطوط ویژه تردد دارند.
بابایی افزود: از رئیس پلیس راهور انتظار داریم برخورد جدی با این خودروها داشته باشد و از صدور هرگونه مجوز برای تردد در خطوط ویژه امتناع کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پلیس راهور اگر موردی را می بیند حتما برخورد جدی داشته باشد، گفت: اگر واقعا ترافیک مسئولین را اذیت می کند،می توانند از بی آر تی و مترو استفاده کنند.
بابایی تأکید کرد: در حکومت اسلامی، نظام ارباب و رعیتی نداریم که یک عده خونشان رنگین تر باشد؛ اگر هم داریم، مردم ارباب و ما مسئولین رعیت هستیم. 
وی از پلیس راهور خواست به طور ویژه در این حوزه اقدام کند و اظهار داشت: در ابتدا به تذکر بسنده می کنم اما در آینده اگر شاهد حضور مسئولین و تردد آنها در خطوط ویژه باشیم؛ شماره تلفنی را در فضای مجازی اعلام می کنیم و از مردم می خواهیم عکس آن مسئول را ارسال کنند تا از تریبون شورای شهر، نام مسئولی که این تخلف را انجام می دهد؛ اعلام کنیم.
 
کد خبر: 3-221

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: