• سه شنبه ٤ آبان ١٤٠٠-١٤:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٨٥٨
حجت الاسلام آقامیری خواستار شد:

اجرای مجدد بلیت تخفیف دار مترو همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها یادآور شد: در سالهای قبل برای دانش آموزان و دانشجویان تخفیفی در بلیت مترو قائل می شدند اما طی دوسال گذشته و تعطیلی مراکز آموزشی این تخفیف افزایش نیافته است. لذا درخواست داریم همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی این امتیازات مجددا به جریان بیافتند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت الاسلام محمد آقا میری پس از استماع گزارش شفیعی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در سالهای قبل برای دانش آموزان و دانشجویان تخفیفی در بلیت مترو قائل می شدند اما با توجه به اینکه در دو سال گذشته مدارس و دانشگاه ها  تعطیل بوده این تخفیف افزایش نیافته اما در عین حال قیمت بلیت مترو افزایش یافته است.

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در ادامه گفت:  با توجه به اینکه در ماه جاری مدارس و دانشگاه ها بازگشایی می شوندلازم است  این تخفیف بازبینی شود  و مقدار آن نیز افزایش یابد.

آقا میری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکی از دغدغه هایی که ساکنین محلات در بازدید های میدانی که می رویم مطرح می کنند گلایه از نبود پله های برقی در ایستگاه های مترو است. بدون شک بالا رفتن از 40،50 پله برای شهروندان در ایستگاه های مترو سخت است  و لذا در طرح های توسعه ای که معاونت حمل ونقل دارد لزوم بازبینی ایستگاه هایی که فاقد پله برقی هستند و یا می توان از وجود پله برقی در این ایستگاه ها استفاده کرد، ضروی است.

7-18

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: