• چهارشنبه ١٧ خرداد ١٤٠٢-١٢:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٧٨٣
با حضور اعضای شورا صورت گرفت؛

بررسی موانع ساخت‌وساز در پایتخت در نشست مشترک کمیسیون های بودجه و شهرسازی

در جلسه کمیسیون مشترک برنامه و بودجه و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، برخی از موانع ساخت‌وساز در شهر و راههای حل این مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نشست مشترک کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون معماری و شهرسازی که با حضور مهدی چمران رئیس شورا، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حمیدرضا صارمی معاون معماری و شهرسازی، لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصادی، علی خشنود مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران و دبیران و کارشناسان دو کمیسیون برگزار شد.

 طرح پیشنهادی اعضای شورای ششم درخصوص تخفیف در بافت فرسوده محور اصلی این جلسه بود. پیامدهای تصویب این طرح در قالب گزارش های کارشناسی از طرف دبیران کمیسیون های شهرسازی و بودجه، معاون شهرسازی شهردار تهران و حوزه مالی و اقتصادی تشریح شد. پس از این گزارش ها ، رئیس شورا و سایر اعضا نظرات خود را بیان و در نهایت تصمیم گیری لازم برای ارائه به صحن شورا اتخاذ شد.

 در این جلسه همچنین درباره موضوعاتی چون کسری پارکینگ در بافت فرسوده و نیز مسئله ارزش نظارت فنی بحث و بررسی و تصمیماتی جهت طرح در صحن شورا اتخاذ شد .

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: