• سه شنبه ٢٨ آذر ١٤٠٢-٠٩:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١١٧
بابایی در بازدید غرفه پیک بادپا در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل:

هوشمندسازی حمل و نقل، آینده صنعت لجستیک را تغییر می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر تهران، در بازدید از غرفه شرکت پیک بادپا در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، بر اهمیت و نقش تعیین کننده هوشمندسازی حمل و نقل در صنعت لجستیک اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی، در این بازدید گفت: هوشمندسازی حمل و نقل می‌تواند آینده این صنعت را تغییر دهد و باعث بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌های لجستیکی شود.
بابایی با اشاره به تحولات جدید در صنعت حمل و نقل، از جمله هوشمندسازی و بهینه سازی لجستیک، گفت: استفاده از فناوری در حمل و نقل، باعث بهبود عملکرد سیستم و کاهش هزینه‌های لجستیکی می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: شهرنشینی و موضوعاتی از جمله ترافیک و آلودگی هوا نیاز به بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، را در بین جوامع شهری به ویژه کلان شهرها افزایش داده است.
وی با تأکید بر اینکه هوشمندسازی به ویژه در موضوعات حمل و نقلی یکی از نیازهای اساسی دنیای امروز است؛ افزود: با بهره گیری از دانش روز، می‌توان فرآیندهای حمل و نقل را هوشمندسازی کرد و عملکرد سیستم را بهبود بخشید.
بابایی اظهار داشت: تحولات جدید در صنعت حمل و نقل، و به روز شدن این صنعت، تغییرات زیادی در سطح جهان ایجاد خواهد کرد و شرکت‌های حمل و نقل باید با این تحولات همسو شوند تا بتوانند در بازار رقابتی، موجودیت خود را حفظ کنند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: